کشف ۱۳۰ کیلوگرم حشیش و تریاک از ۲ موتورسیکلت در جاسک-راهبرد معاصر

کشف ۱۳۰ کیلوگرم حشیش و تریاک از ۲ موتورسیکلت در جاسک

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۲ دستگاه موتورسیکلت با ۱۳۲ کیلوگرم حشیش و تریاک در عملیات ماموران پلیس شهرستان جاسک توقیف شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 05
کد خبر: ۲۴۴۰۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی‌اکبر جاویدان روز چهارشنبه در این رابطه، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان جاسک طی اشراف اطلاعاتی از جابجایی مواد افیونی بوسیله ۲ دستگاه موتورسیکلت در جاده‌های خاکی صعب العبور منطقه "سران بارشکان "حوزه آن شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:مأموران پس از اعزام به محل مذکور وپایش چندین ساعته جاده، ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر را در جاده‌های خاکی صعب العبور منطقه "سران بارشکان" که قصد آمدن به جاده آسفالت را داشته، مشاهده و دستور ایست صادر کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: راکبان به دستور ایست ماموران توجهی نکرده و با افزایش سرعت از محل متواری که در تیراندازی پلیس با رها کردن موتور سیکلت‌ها و با توجه به تاریکی هوا و پستی بلندی‌های خاکی اطراف اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به پیگیری جهت دستگیری قاچاقچیان خاطر نشان کرد: از موتورسیکلت‌های توقیفی ۱۰۳ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۲۸ کیلو و ۵۳۰ گرم تریاک جمعا ۱۳۲ کیلو و ۳۳۰ گرم مواد مخدر از داخل خورجین آنها کشف شد./ خبرآنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده