مشکل بزرگ استقلال برای جذب محبوب‌ترین ستاره-راهبرد معاصر

مشکل بزرگ استقلال برای جذب محبوب‌ترین ستاره

استقلال در تلاش برای جذب یک ستاره بزرگ است. ستاره ای که پیش از حضور جواد نکونام در استقلال زننده ۱۲ گل برای آبی‌ها و سازنده ۸ گل برای هم‌تیمی‌هایش بود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 06
کد خبر: ۲۴۴۰۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی قایدی بعد از یک فصل حضور در استقلال به عنوان بازیکن قرضی مجبور به بازگشت به اردوی شباب الاهلی شد و در ادامه به عنوان بازیکن قرضی به تیم فرهاد محیدی یعنی اتحاد کلبا رفت. حالا باشگاه استقلال در تلاش است یک بار دیگر این بازیکن را در اختیار بگیرد.

 

مشکل جذب این ستاره این است که بر اساس قوانین جدید سازمان لیگ امکان جذب مهدی قایدی به صورت قرضی وجود ندارد و خرید قطعی این بازیکن هم منوط به پرداخت پول میلیون دلاری به باشگاه شباب الاهلی است.

 

بدون شک باشگاه اماراتی که برای خرید مهدی قایدی میلیون‌ها دلار صرف کرد، حالا حاضر نیست در ازای چند صد هزار دلار این بازیکن را به استقلال برگرداند.

 

نکته مهم دیگر اینکه قانون سقف قرارداد در فوتبال ایران پابرجاست و این قوانین در نهایت پیش بینی می‌شود، مانع از حضور دوباره مهدی قایدی در ترکیب آبی‌ها شود.

 

گفته می‌شود باشگاه الوحده امارات سخت در تلاش برای جذب مهدی قایدی است و در این باره با باشگاه شباب الاهلی وارد مذاکره شده است.  / خبر ورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار