ضرغامی: نامزدهای انتخاباتی شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهند-راهبرد معاصر

ضرغامی: نامزدهای انتخاباتی شهید رئیسی را الگوی خود قرار دهند

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: شخصیت آیت‌الله رئیسی الگو و نمونه‌ی کاملی است برای کسانی که می‌خواهند در سطح کلان در کشور خدمت کنند و لازم است او را نصب‌العین خود قرار دهند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 06
کد خبر: ۲۴۴۱۱۰

به گزارش راهبرد معاصر، سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، درخصوص لزوم رعایت اخلاق در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، طی سخنانی بیان کرد: ما انقلاب کردیم و برخی شعارها را دادیم؛ اما گویا برخی این شعارها را فراموش می‌کنند.

 

وی افزود: ما شعار دادیم که سیاست ما عین دیانت ماست اما مثل اینکه جداییِ سیاست از دیانت تقریباً به‌عنوان شرط لازم و کافی برای برخی دولتمردان شناخته شده است.

 

وزیر گردشگری گفت: آیت‌الله رئیسی مصداق بارز عینیّت سیاست و دیانت بود؛ این خیلی مهم است. باید رفتار ایشان بررسی شود و اخلاق، تواضع، مردمی بودن و پُرکاری او مورد دقت قرار بگیرد؛ دیانت، مجموعه‌ای از این‌هاست.

 

ضرغامی اظهار داشت: شهید رئیسی از همه‌ی تفکرها و سلیقه‌ها حول مدیریت خود استفاده می‌کرد. مثلاً اگر از خانم‌ها بکارگیری می‌داشت، از خانم دکتر پاد تا خانم خزعلی در دولت او مسئولیت داشتند و از ضرغامی در این کابینه بود تا دوستان خوبِ دولت. اما همه حول محور ایشان هماهنگ و منسجم بودند و این اهمیت دارد.

 

وی اضافه کرد: بزرگیِ آیت‌الله رئیسی و قدرت مدیریت او، موجب می‌شد که همه با هم هماهنگ شوند. شخصیت ایشان الگو و نمونه‌ی کاملی است برای کسانی که می‌خواهند در سطح کلان در کشور خدمت کنند و لازم است او را نصب‌العین خود قرار دهند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده