مزایده املاک اموال تملیکی/قیمت ملک۸۵هزارمتری نوشهرمشخص شد-راهبرد معاصر

مزایده املاک اموال تملیکی/قیمت ملک۸۵هزارمتری نوشهرمشخص شد

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی با اشاره به مزایده ۱۰۵۱ گفت: تعداد ۳۱۳ فقره ملک با کاربری مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، باغ و اراضی کشاورزی به ارزش پایه کارشناسی بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان عرضه شده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 07
کد خبر: ۲۴۴۱۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد فرخی، در مورد املاک مزایده ای گفت: در این مزایده، املاک مهم و ارزشمند در استان های تهران، مازندران و خوزستان عرضه شده است.

فرخی ادامه داد: بیشتر املاک مطرح در مزایده مصادره ای و ضبطی از محکومین مفاسد اقتصادی هستند.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: بزرگ ترین و باارزش ترین ملک مطرح در مزایده انبار مکانیزه در نوشهر مازندران با مساحت 85000 متر مربع و قیمت پایه کارشناسی 820 میلیارد تومان است.

به گفته فرخی، متقاضیان برای شرکت در مزایده می بایست نسبت به تهیه امضای الکترونیکی یا توکن اقدام کنند.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه متقاضیان برای شرکت در مزایده لازم است 5 درصد مبلغ پایه کارشناسی با عنوان سپزده شرکت در مزایده پرداخت کنند، گفت: تمام فرایند مزایده از طریق سامان ستاد ایران (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) انجام می شود.

فرخی در مورد زمان برگزاری مزایده گفت: این مزایده از 9 خردادماه آغاز شده و تا 19 خردادماه ادامه دارد و متقاضیان می توانند در این بازه زمانی نسبت به ثبت پیشنهادات خود اقدام کنند. /تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار