ادعای سنتکام درباره مقابله با حملات موشکی نیروهای مسلح یمن-راهبرد معاصر

ادعای سنتکام درباره مقابله با حملات موشکی نیروهای مسلح یمن

فرماندهی مرکزی آمریکا بار دیگر اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته، نیروهای مسلح یمن چهار موشک به کشتی‌های (عازم بنادر اشغالی) در دریای سرخ شلیک کرده‌اند و به مقابله با آن پرداخته است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۲۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، مرکز فرماندهی نیروهای تروریست آمریکایی مستقر در منطقه (سنتکام) جمعه شب در بیانیه‌ای مدعی شد که به مقابله با ۴ موشک بالستیک ضدکشتی ارتش ملی یمن طی ۲۴ ساعت گذشته پرداخته است!

 

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که فرماندهی مرکزی آمریکا در منطقه موسوم به سنتکام در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: یمنی‌ها ۴ فروند موشک بالستیک ضد کشتی در جنوب دریای سرخ شلیک کرده‌اند.

 

در بیانیه صادره از سوی ارتش آمریکا در این خصوص ادعا شده است: ۴ موشک ضد کشتی «حوثی‌ها» (ارتش ملی یمن) در دریای سرخ نابود شدند!

 

تروریست‌های سنتکام در این خصوص مدعی شدند که حملات موشکی نیروهای یمنی به کشتی‌های عازم بنادر اشغالی در دریای سرخ مقابله کرده و با رهگیری آنها موفق به انهدام آنها شده است.

 

شامگاه جمعه نیز پایگاه شبکه خبری المسیرة ضمن با انتشار بیانیه نیروهای مسلح یمن گزارش داد که این نیروها دو عملیات جدید در دریای سرخ علیه دو کشتی وابسته به شرکت‌های دریایی انجام داده‌اند که منع ورود به بنادر سرزمین‌های اشغالی را رعایت نکرده‌اند.

 

بر اساس این بیانیه دو کشتی مذکور (Elbella) وGENOA) ) نام دارند که در چهارچوب گسترش عملیات نظامی ضد رژیم صهیونیستی در مرحله چهارم عملیات نیروهای مسلح یمن هدف حمله قرار گرفته‌اند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده