توقیف ۴ شناور حامل قاچاق در آب‌های جنوب-راهبرد معاصر

توقیف ۴ شناور حامل قاچاق در آب‌های جنوب

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: طی خردادماه امسال چهار فروند شناور حامل کالای قاچاق کشف شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ یدالله خسروی عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرزبانی با جدیت در راستای قراری امنیت پایدار در مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر در حال فعالیت است.

وی استیفای حقوق دولت و مرزنشینان را یکی از مهمترین برنامه‌ها در مرزبانی عنوان کرد و ادامه داد: ارائه خدمات به مرزنشینان در ابعاد گوناگون مورد توجه ویژه فرماندهی مرزبانی استان قرار دارد.

خسروی تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نیرو‌های مرزبانی همه شناور‌ها را در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و پایش تصویری به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی رصد و کنترل و با هرگونه تخلف و ناهنجاری برخورد قاطع می‌کنند.

وی با اشاره به عملکرد این مجموعه از ابتدای خرداد تا کنون، افزود: در این مدت چهار فروند شناور حامل کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر شناسایی و متوقف شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر اضافه کرد: در این عملیات‌ها انواع کالا‌های قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، پتو، پوشاک، لوازم یدکی، نوشت‌افزار، پارچه، کولر، وسایل ضد فرهنگی و لوازم مختلف خانگی به ارزش ۱۱۸ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال کشف شد. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده