امانوئل ماکرون: همراه با آمریکا به فشار به ایران ادامه می‌دهیم-راهبرد معاصر

امانوئل ماکرون: همراه با آمریکا به فشار به ایران ادامه می‌دهیم

رئیس‌جمهور فرانسه ضمن اتهام زنی به ایران، گفته به سیاست فشار علیه تهران ادامه می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه عصر شنبه و در کنفرانس خبری مشترک با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در پاریس گفت این ۲ کشور به سیاست فشار علیه ایران ادامه می‌دهند.

ماکرون ضمن اتهام‌زنی به ایران گفت: «مصمم هستیم به همراه آمریکا، ایران را برای متوقف‌کردن فعالیت‌های تنش‌زا در منطقه تحت فشار قرار دهیم».

رئیس‌جمهور فرانسه همچنین مدعی شد: «درباره ایران، ما یک نگرش مشترک درباره راهبرد تشدید تنش همه‌جانبه داریم، خواه درباره حمله به اسرائیل باشد و یا فعالیت‌های بی‌ثبات کننده منطقه‌ای و البته برنامه هسته‌ای. ما مصمم به اعمال فشار هستیم».

این اتهامات رئیس‌جمهور فرانسه در حالی است که این کشور به همراه آمریکا از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات جنگی و بی‌ثبات سازی منطقه هستند.

ماکرون با این‌حال گفت پاریس و واشنگتن برای جلوگیری از تشدید تنش بیشتر در منطقه با اولویت آرام‌سازی اوضاع میان حزب‌الله و رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
0
0
امانوئل ماکرون: همراه با آمریکا به فشار به ایران ادامه می‌دهیم/ و باز هم 100 درصد هیچ غلطی نمی توانند بکنند و از سال 1357 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار