تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها ممنوع است-راهبرد معاصر

تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها ممنوع است

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: راکبان موتورسیکلت ها به دلیل بیهوشی و تصادفات از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری کنند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۶۶۰

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه زنده شهر امن گفت: پلیس بار‌ها در خصوص عدم تردد موتورسواران در داخل تونل‌ها هشدار‌های لازم را در قالب برنامه‌های مختلف همچون انیمیشن و ... و حتی هشدار به خانواده‌ها اعلام کرده است، مجدداً از راکبان موتورسیکلت خواست به دلیل انباشت گاز‌های آلاینده در داخل تونل‌ها که باعث سرگیجه و احتمال واژگونی ناگهانی موتورسیکلت به دلیل بیهوشی و تصادفات بدون برخورد می‌شود، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری کنند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت تردد‌های خود در سطح شهر استفاده  کنند.

 

او بیان کرد: طرح ده (انضباط‌بخشی به تردد موتورسواران در شهر تهران) که از تاریخ ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ شروع شده، تمام‌شدنی نیست و ادامه‌دار خواهد بود. تا اکنون سه مرحله از این طرح اجرا شده است و این برنامه تا زمان نهادینه شدن فرهنگ رانندگی و انضباط‌بخشی به تردد موتورسواران در شهر تهران ادامه خواهد داشت.

 

سرهنگ کشیر گفت: یکی از اقدامات در طرح ده، روشن بودن چراغ موتورسواران حتی در روز است تا دیگر رانندگان و کاربران ترافیکی بتوانند موتورسواران را در روز هم مشاهده کنند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار