با ۱۰۰ میلیون تومان چه موتورسیکلت‌هایی می‌توان خرید؟-راهبرد معاصر

با ۱۰۰ میلیون تومان چه موتورسیکلت‌هایی می‌توان خرید؟

موتورسیکلت یکی از وسایل نقلیه‌ای است که امروزه با بودجه زیر 100 میلیون تومان، برای خریدش انتخاب‌های محدودی خواهید داشت. با توجه به قیمت موتورسیکلت، امروز 21 خرداد 1403، چه موتورسیکلت‌هایی با 100 میلیون تومان می‌توان خرید؟
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۷ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۸۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ امروزه موتورسیکلت‌ها به یک وسیله نقلیه جدایی‌ناپذیر از زندگی شهروندان، خصوصاً برای کسانی که در کلانشهرها زندگی می‌کنند، تبدیل شده است. موتورسیکلت با توجه به جثه کوچکی که دارد می‌تواند در ترافیک‌های سنگین شهرهایی همچون تهران بسیار کارساز باشد، اما با توجه به رشد نرخ دلار در سال‌های اخیر، وسایل نقلیه کوچک شهری نیز افزایش قیمت‌های عجیب‌و غریبی پیدا کردند.

بر همین اساس بودجه زیر 100 میلیون تومان برای خرید موتورسیکلت صفرکیلومتر، بودجه‌ای اقتصادی محسوب می‌شود و در ادامه می‌توانید انتخاب‌های محدود موجود در بازار ایران را مشاهده کنید.

 
موتورسیکلت‌های طرح CG125 بیشترین گزینه انتخابی زیر 100 میلیون تومان

همان‌طور که اشاره شد، به دلیل اقتصادی بودن موتورسیکلت‌های طرح هوندا در محدوده بودجه انتخابی، این محصولات می‌توانند مناسب‌ترین گزینه شما برای خرید باشند.

پرواز 125 استارتی با مدل 1403 یکی از طرح‌های هوندا CG125 و از نوع هواخنک بوده که دارای استارت برقی و هندلی است. این موتور از تکنولوژی به‌نسبت قدیمی بهره می‌برد و ترمزهای هر دو چرخ جلو و عقب آن از نوع کاسه‌ای است.

موتورسیکلت پرواز 125

 موتورسیکلت KM150 تولید کبیر موتور نیز مشخصات مشابه پرواز را دارد، اما در برخی از بخش‌ها همچون ترمز چرخ جلوی دیسکی عملکرد بهتری دارد. هر دو موتورسیکلت در محدوده قیمتی 75 میلیون تومان قرار دارند و با توجه به مشخصات‌شان، احتمالاً گزینه دوم انتخاب بهتری باشد.

 
هوندا کلیک 150 یکی از زیباترین موتورسیکلت‌های شهری محسوب می‌شود که قیمت نسخه اصلی آن هم‌اکنون در بازار بیش از 200 میلیون تومان قیمت دارد. اما یکی از نسخه‌های کپی آن، گلکسی CL150 است که توسط شرکت نیروموتور، بزرگ‌ترین تولیدکننده و مونتاژکار موتورسیکلت در ایران، به تولید می‌رسد.

موتورسیکلت گلکسی CL150

گلکسی CL150 از یک پیشرانه 150 سی‌سی چهارزمانه استفاده می‌کند که چرخ جلوی آن از نوع دیسکی بوده و مصرف سوخت آن در هر 100 کیلومتر تنها یک لیتر عنوان شده است. مصرف سوخت پایین، سواری راحت و قیمت مناسب از نکات مثبت آن محسوب می‌شود، اما گرانی لوازم یدکی و توان پایین این نوع از موتورسیکلت‌ها پاشنه آشیل آن است. گلکسی CL150 در بازار فعلی با حدود قیمتی 94 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بنلی TNT150؛ اقتصادی اما پرقدرت

بنلی TNT150 یکی از معدود موتورسیکلت‌هایی است که اگر بخواهید اندکی از بودجه 100 میلیون تومان بالا بروید، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این موتور توسط نیکران موتور مونتاژ می‌شود و از قدرت و شتاب خوبی برخوردار است، اما حداکثر سرعت آن حدود 110 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است. چرخ جلوی این موتور از نوع دیسکی است، اما مصرف سوخت آن به دلیل موتور 180 سی‌سی، کمی بالاتر از دیگر موتورسیکلت‌هاست.

 

TNT150 در حال حاضر با فیس‌لیفت جدید در بازار عرضه می‌شود که محدوده قیمتی آن بالای 150 میلیون تومان است، اما مدل‌های صفرکیلومتر فیس قدیمی آن با سال ساخت 1402 و 1401 را می‌توان به قیمت حدودی 105 میلیون تومان خریداری کرد./تحارت نیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده