فراخوان حماس برای تشدید مقاومت ضد اشغالگران در کرانه باختری-راهبرد معاصر

فراخوان حماس برای تشدید مقاومت ضد اشغالگران در کرانه باختری

حماس با تاکید بر شکست توطئه‌های جنایتکارانه اشغالگران در کرانه باختری، از همه مردم فلسطین در سراسر این منطقه خواست تا عملیات‌های مقاومتی ضد دشمن صهیونیستی را در اشکال مختلف تشدید کنند و به حمایت از غزه ادامه دهند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 11
کد خبر: ۲۴۴۹۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنبش حماس فلسطین در واکنش به شهادت چهار رزمنده فلسطینی در جنایت تروریستی رژیم اشغالگر در شهر کفرنعمه در غرب رام الله واقع در کرانه باختری، با صدور بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت به ملت فلسطین و خانواده‌های این شهدا اعلام کرد که مردم قهرمان فلسطین و مبارزان شجاع مقاومت، همه توطئه‌های اشغالگران در کرانه باختری را ناکام می‌گذارند.

 

حماس به مردم قهرمان فلسطین در کرانه باختری که پشت مقاومت ایستاده‌اند و به مقابله با دشمن وحشی و اشغالگر صهیونیستی ادامه می‌دهند درود فرستاده و تاکید کرد: اشغالگران نازی با ترورها، بازداشت‌ها و وحشی‌گری‌ها علیه مردم فلسطین و رزمندگان ما نمی‌توانند اراده ملت و مقاومت فلسطین را که سدی غیر قابل نفوذ در برابر توطئه‌های دشمن اشغالگر است تضعیف کنند.

 

این جنبش فلسطینی تصریح کرد که صهیونیست‌ها نمی‌توانند با این جنایت‌ها، برنامه‌های خود برای حذف آرمان فلسطین و ضایع کردن حقوق ملت ما را اجرا کنند و خون پاک شهدای فلسطینی چراغ راه همه کسانی است که مسیر آنها را برای آزادی و پیروزی ادامه می‌دهند.

 

حماس در ادامه از همه مردم فلسطین در کرانه باختری خواست تا عملیات‌های مقاومتی علیه اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست را در همه اشکال آن تشدید کنند و به حمایت از نوار غزه در سایه جنگ نسل کشی که دشمن غاصب علیه مردم فلسطین در این منطقه به راه انداخته است، ادامه دهند.

 

جنبش مجاهدین فلسطین هم ضمن محکومیت جنایت تروریستی اشغالگران در کرانه باختری، از گروه‌های مبارز مردمی در فلسطین و همه کسانی که می‌توانند سلاح حمل کنند خواست تا سلاح خود را به سمت اشغالگران نشانه بگیرند و تقابل با آنها را در همه سطوح تشدید کنند.

 

در حالی که یورش‌های شبانه روزی نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری، همزمان با جنگ وحشیانه ارتش اشغالگر علیه نوار غزه ادامه دارد، بامداد امروز منابع خبری فلسطینی از شهادت 4 رزمنده فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در نزدیکی شهر کفر نعمه در غرب رام الله خبر دادند.

 

نیروهای ملی و اسلامی در رام الله و البیره در واکنش به این جنایات تروریستی صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن چهار جوان فلسطینی امروز سه‌شنبه اعتصاب عمومی اعلام کردند.

 

این نیروها از مردم فلسطین خواستند در مراسمی که امروز سه‌شنبه 11 صبح در حیات مرکز فرهنگی البیره در محکومیت این جنایت تروریستی اشغالگران و در حمایت از اسرا و مردم و مقاومت غزه برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

صبح دیروز هم دو شهروند فلسطینی از جمله یک نوجوان در اردوگاه الفارعه در جنوب طوباس و یک جوان در حومه ذنابه در شرق شهر طولکرم واقع در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

 

اشغالگران صهیونیست هم زمان با جنگ نسل‌کشی که علیه غزه به راه انداخته‌اند، به شکل شبانه‌روزی حملات وحشیانه‌ای به مناطق مختلف کرانه باختری انجام می‌دهند و روزی نیست که خبری از درگیری رزمندگان فلسطینی با نیروهای دشمن در مناطق مختلف کرانه باختری و شهادت جوانان فلسطینی مخابره نشود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده