بازداشت فعالان مقاومت کرانه باختری توسط تشکیلات خودگردان فلسطین + واکنش حماس-راهبرد معاصر
شهادت شهروند ایرانی در عملیات تروریستی شمال بیروت نتانیاهو: کسانیکه قصد جان من را داشتند، مرتکب اشتباه بزرگی شدند سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل: کسی در حمله به منزل نتانیاهو آسیب ندید وزیر دفاع آمریکا: کمک به اسرائیل را ادامه می‌دهیم بازداشت فعالان مقاومت کرانه باختری توسط تشکیلات خودگردان فلسطین + واکنش حماس فعالیت شبکه سعودی MBC در عراق در پی اهانت به فرماندهان مقاومت متوقف شد وزیر خارجه آمریکا سه شنبه به فلسطین اشغالی می‌رود دیدار رئیس شورای حماس با عراقچی در استانبول عراقچی: موج بعدی اقدامات دیپلماتیک ایران در کازان روسیه خواهد بود افشای جزئیات جدیدی از عملیات اصابت اقامتگاه نتانیاهو اسرائیل خواستار تخلیه محله شویفات در ضاحیه بیروت شد حملات مجدد رژیم اسرائیل به ضاحیه بیروت رژیم اسرائیل اردوگاه النصیرات را بمباران کرد اعزام محرمانه کماندو‌های آمریکایی برای کمک به اسرائیل شهادت فرمانده گردان تل السلطان رفح به همراه السنوار

بازداشت فعالان مقاومت کرانه باختری توسط تشکیلات خودگردان فلسطین + واکنش حماس

جنبش حماس اقدام دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان در زمینه بازداشت فعالان مقاومت و افراد تحت تعقیب از سوی رژیم صهیونیستی در همکاری با طرف اسرائیلی را محکوم کرد و آن را در راستای اهداف رژیم اشغالگر دانست.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 19
کد خبر: ۲۶۰۶۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»، با انتشار بیانیه‌ای در این باره بازداشت فعالان مقاومت و افراد تحت تعقیب از سوی رژیم صهیونیستی و محاصره دو فعال تحت تعقیب به نام‌های «بکر العباسی» و «عباده المصری» را محکوم کرد.

جنبش حماس همچنین استفاده از خانواده‌های این دو فعال مقاومت به عنوان سپر انسانی و ابزاری برای تحت فشار قرار دادن آنها جهت وادار کردنشان به تسلیم خودشان به نیرو‌های امنیتی و سپس بازداشت آنها را به شدت تقبیح کرد.

حماس در بیانیه‌اش تصریح کرد: ادامه این روش ننگین توسط تشکیلات خودگردان و نادیده گرفتن کلیه درخواست‌ها درباره عدم تعرض به فعالان مقاومت و آزادگان فلسطین، زنگ خطری درباره وقوع فتنه داخلی است. این در حالی است ما در شرایط حساس و سرنوشت ساز از تاریخ ملت و مساله فلسطین، بیش از هر زمان دیگری به تلاش برای پرهیز از آن نیازمندیم.

جنبش حماس افزود: این گونه رفتار‌ها که برخلاف ارزش‌های ملت ما هستند، کاملا در راستای اهداف رژیم اشغالگر صهیونیستی و به مثابه پشتیبانی از آن در خودسری، تجاوز و گردنکشی علیه ملت فلسطین است و از همه گروه‌های فلسطینی می‌خواهیم این رفتار‌ها را محکوم کنند.

مقاومت اسلامی فلسطین در پایان خاطرنشان کرد: جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری و تلاش‌های این رژیم برای تسویه مساله میهنی، نیازمند بازنگری کامل تشکیلات خودگردان درباره مواضع سیاسی و امنیتی‌اش و در پیش گرفتن اصول میهنی، آزادی فوری فعالان بازداشتی و ارائه همه امکانات برای دفاع از فلسطینی‌ها و مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده