حزب‌الله لبنان: غافلگیری‌های بزرگتری برای اسرائیل داریم-راهبرد معاصر

حزب‌الله لبنان: غافلگیری‌های بزرگتری برای اسرائیل داریم

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز سه‌شنبه با اشاره به این‌که تحولات راهبردی در میدان نبرد کنونی با رژیم صهیونیستی به نفع محور مقاومت است گفت که حزب‌الله تنها بخش کوچکی از توانمندی‌های خود را رو کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 11
کد خبر: ۲۴۴۹۰۶

بهگزارش راهبرد معاصر؛ معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان نعیم قاسم  تصریح کرد که آنچه حزب‌الله تاکنون در نبرد برای حمایت از غزه و دفاع  از لبنان استفاده کرده است، بخش کوچکی از آن چیزی است که در اختیار دارد. چیزهایی وجود دارد که می‌تواند غافلگیری‌های بزرگتری به همراه داشته باشد. 


وی تاکید کرد که «دشمن نباید بر روی زمان شرط‌بندی کند زیرا ما می‌توانیم تحمل کنیم و این نبردی است که ما در آن پیروز خواهیم شد».


معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در نشست ویژه‌ انجمن بین‌المللی کارشناسان و تحلیل‌گران سیاسی تصریح کرد: «توانمندی‌های خاص مقاومت باعث شد تا نبرد را محدود و ضرب‌آهنگ خود را تحمیل کند و دشمن را به تسلیم در قبال این ضرب‌آهنگ وادار سازد». 


وی با بعید دانستن آغاز جنگی فراگیر تاکید کرد که «اگر دشمن به چنین جنگی برود، ما لحظه‌ای در ورود به آن تردید نخواهیم کرد و اسرائیلی‌ها به خوبی بر این امر واقفند».


قاسم افزود که «این نخستین جنگی است که در آن وارد شده‌ایم و از درس‌های آن در حالی که هنوز ادامه دارد، بهره‌مند می‌شویم».

 
این مقام حزب‌الله لبنان در خاتمه تاکید کرد که «تحولات راهبردی به نفع محور مقاومت است و دشمن پس از این جنگ میزان خسارات سنگینی را که در همه سطوح متحمل شده است، کشف خواهد کرد». ‏


با تقویت توانمندی‌های حزب‌الله طی سالهای اخیر، اسرائیل با چالش‌های بزرگی در نبرد نظامی، اطلاعاتی و رسانه‌ای مواجه شده است و با گذشت بیش از هشت ماه از آغاز جنگ تمام عیار در شمال و جنوب فلسطین اشغالی، نتوانسته دستاوردی جز ویرانی و کشتار غیرنظامیان کسب کند. 


عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه اشغالگران صهیونیست در جبهه شمالی فلسطین اشغالی، درست یک روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همزمان با تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده