رایزنی ضد ایرانی مقام ارشد ارتش اسرائیل با فرمانده سنتکام-راهبرد معاصر

رایزنی ضد ایرانی مقام ارشد ارتش اسرائیل با فرمانده سنتکام

ارتش رژیم صهیونیستی از سفر رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا به فلسطین اشغالی و گفت‌و‌گوی هرتزی هالوی عالی‌ترین مقام نظامی این رژیم با او درباره موضوعات مختلف خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 11
کد خبر: ۲۴۴۹۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ در حالی که حمایت‌های همه جانبه واشنگتن از نسل کشی تل‌آویو در غزه ادامه دارد، مایکل کوریلا رئیس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) از فلسطین اشغالی دیدن کرد.


ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هرتزی هالوی رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم میزبان فرمانده سنتکام بود؛ دیداری که رایزنی ضد ایران در دستورکار قرار داشت.


طبق بیانیه ارتش اسرائیل، کوریلا به عنوان میهمان رسمی هالوی به تل‌آویو سفر کرد و آنها درباره جنگ این رژیم علیه غزه، درگیری‌ها با حزب‌الله لبنان و تهدیدات ایران رایزنی کردند.


سفر مقام ارشد نظامی آمریکا به فلسطین اشغالی در حالی رسانه‌ای شده که روز گذشته وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن هم راهی تل‌آویو شد تا با سران صهیونیست دیدار کند.


به گفته ارتش رژیم صهیونیستی، هالوی و کوریلا «ضمن ارزیابی موقعیت عملیاتی، چالش‌های منطقه‌ای اخیر، جنگ غزه، تحولات مرز شمالی و تقویت مشارکت راهبردی در منطقه در برابر تهدید ایران و نیروهای نیابتی ایران در منطقه را مورد بحث و بررسی قرار دادند»./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده