مار فوق سمی به طول یک متر و ۳۰ سانت در ناحیه صنعتی خرمدشتِ زنده گیری شد + عکس-راهبرد معاصر

مار فوق سمی به طول یک متر و ۳۰ سانت در ناحیه صنعتی خرمدشتِ زنده گیری شد + عکس

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی پردیس گفت: یک مار فوق سمی با طول ۱۳۰ سانتیمتر در ناحیه صنعتی خرمدشتِ پردیس توسط آتش نشانان زنده گیری شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 11
کد خبر: ۲۴۴۹۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیرحسین ملاشور مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، وجود یک حلقه مار سمی در یکی از مناطق صنعتی شهرستان پردیس گزارش شد، و نیرو‌های امدادی ایستگاه شماره ۲ (خرمدشت) آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در حداقل‌ترین زمان ممکن به محل مشاهده این مار در منطقه خرمدشت و محوطه کارگاهی منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: همه ساله با گرم شدن محسوس دما و نزدیک شدن به فصل تابستان شاهد حضور برخی حیوانات در مناطق پایین دست شهرستان پردیس هستیم.

مار فوق سمی به طول یک متر و ۳۰ سانت در ناحیه صنعتی خرمدشتِ زنده گیری شد + عکس

مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی پردیس توضیح داد: ماموران آتش نشانی برای مواجهه با اینگونه موارد آموزش‌های لازم را دیده‌اند، و دقایقی پس از حضور مأموران مار فوق سمی از محل یاد شده زنده‌گیری شد.

ملاشور گفت: این مار سبب ایجاد رعب و وحشت در بین کارگران و اهالی شده بود و به اطلاع شهروندان می‌رساند که حیوانات پس از زنده‌گیری تحویل عوامل محیط زیست می‌شوند.

یک پهله شاهین شکاری در پردیس زنده‌گیری شد

مار فوق سمی به طول یک متر و ۳۰ سانت در ناحیه صنعتی خرمدشتِ زنده گیری شد + عکس

رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: در پی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ در خصوص ورود یک بهله پرنده شکاری به داخل باشگاه ورزشی، آتش‌نشانان به این مجموعه ورزشی واقع در شهر پردیس اعزام شدند.

امیرحسین ملاشور افزود: یک پهله پرنده شکاری شاهین به دلیل بازبودن پنجره، بطورناگهانی وارد فضای باشگاه ورزشی و موجب ترس و نگرانی ورزشکاران و مراجعین شد.

وی ادامه داد:آتش نشانان بلافاصله با بکارگیری تجهیزات تخصصی، این پرنده را بدون هیچ آسیبی به دام انداخته و تحویل عوامل محیط زیست دادند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده