کدام تیم جایگزین مس رفسنجان در لیگ برتر می‌شود؟-راهبرد معاصر

کدام تیم جایگزین مس رفسنجان در لیگ برتر می‌شود؟

احتمال حذف تیم فوتبال مس رفسنجان از رقابت‌های لیگ برتر با توجه به پرونده فساد و رشوه وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 11
کد خبر: ۲۴۴۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ فدراسیون فوتبال با درخواست از مراجع قضایی درصدد اطلاع از وضعیت پرونده مس رفسنجان است و میزان امتیازاتی که این تیم در جریان فساد دریافت کرده است در حضور و یا حذف این تیم از لیگ برتر تاثیرگذار است.

اگر چه رای نهایی دادگاه در اثبات این اتهام هنوز صادر نشده است، اما فدراسیون فوتبال پیگیر پرونده است و در صورتی که اتهام‌ها ثابت شود و میزان امتیازات جابجا شده مشخص شود احتمال می‌رود این تیم به دسته دوم سقوط کند.

نقطه مبهم این ماجرا این است که اگر مس سقوط کند کدام تیم باید جایگزین شود. از سویی صنعت نفت آبادان و پیکان از لیگ برتر سقوط کرده اند و اگر مس رفسنجان با رای فدراسیون فوتبال به عنوان تیم سقوط کننده معرفی شود آن وقت پیکان امیدوار است که در لیگ برتربماند و تیم‌های مس، صنعت نفت گزینه‌های سقوط باشند.

اما روی دیگر این ماجرا تیم فجر سپاسی شیراز است که به دلیل بازی رودر رو با تیم چادر ملو اردکان صعود به لیگ برتر را از دست داد و در جدول دسته اول در رده سوم قرار گرفت.

شاید بازی رو در رو بین تیم پانزدهم لیگ برتر (پیکان) و تیم سوم لیگ آزادگان (فجر سپاسی) می‌تواند شانزدهمین تیم لیگ برتر را معرفی کند.

تمامی موارد فوق در حالی است که هنوز رای این پرونده صادر نشده است اما آنچه روشن است سقوط تیم متخلف به دو دسته پایین تر است و در مورد تیم صعود کننده همین دو حالت بالا صدق می کند./باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
0
0
همانطور که سال ها پیش راه اهن حذف شد و از لیگ یک به جایش به لیگ برتر تیم امداکنون نیز قانونی فجر سپاسی شیراز به راستی به لیگ برتر خواهد .
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار