علی باقری به اربیل عراق سفر خواهد کرد-راهبرد معاصر

علی باقری به اربیل عراق سفر خواهد کرد

طبق اعلام منابع اقلیم کردستان عراق، سرپرست وزارت امور خارجه ایران در جریان سفرش به عراق از اربیل مرکز اقلیم بازدید خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 12
کد خبر: ۲۴۵۱۰۷

به گزارش راهبرد معاصر،  "روداو"، رسانه اقلیم کردستان عراق از سفر علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه ایران به اربیل در جریان سفرش به عراق خبر داد.

 

این رسانه به نقل از منبعی نوشت: سفر باقری به بغداد روز پنجشنبه شامل دیدار با مقامات ارشد عراقی از جمله محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق خواهد بود.

 

روداو همچنین اعلام کرد: باقری سپس روز جمعه از اربیل، مرکز اقلیم کردستان بازدید و با مقامات این اقلیم دیدار و رایزنی خواهد داشت.

 

پیشتر ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در نشست خبری هفتگی خود با رسانه‌ها در خصوص سفر سرپرست وزارت خارجه به عراق گفته بود: برنامه سفر آقای باقری به عراق را تایید می‌کنم. هماهنگی‌های اولیه برای انجام این سفر در حال صورت گرفتن است. مقامات عالی دولت عراق به منظور ابراز تسلیت و همدردی با دولت و ملت ایران متعاقب شهادت رئیس جمهور و همراهان به ایران سفر کردند. آقای باقری هم به منظور گفتگو با مقامات عالی رتبه عراق و نیز تشکر و قدردانی از مقامات عراق به دلیل همدردی با دولت و ملت ایران به زودی به این کشور سفر خواهند کرد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده