حزب کارگزاران از پزشکیان حمایت کرد-راهبرد معاصر

حزب کارگزاران از پزشکیان حمایت کرد

حزب کارگزاران سازندگی با صدور بیانیه‌ای رسمأ از کاندیداتوری «مسعود پزشکیان» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 14
کد خبر: ۲۴۵۳۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب کارگزاران سازندگی با صدور بیانیه‌ای از کاندیداتوری «مسعود پزشکیان» در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری حمایت کرد.

در این بیانیه کارگزاران، پزشکیان را سیاستمداری پاکدست و فروتن، دانشوری که ۱۶ سال به عنوان نماینده تبریز، وکیل همه ملت ایران بوده است و در کوران حوادث سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۴۰۱ و پیش از آن در سال ۱۳۷۸ که مقاطعی حساس از تاریخ معاصر ایران بوده است، شجاعت و مسوولیت‌پذیری خود را نشان داده است و بدون محافظه‌کاری و تندروی، صدای ملت بوده است، معرفی و تاکید کرد: مدیریت و سلامت رفتار او در مقام وزیر بهداشت و تلاش برای تحقق عدالت در نظام سلامت از او چهره‌ای مردمی ساخته است و همین کارنامه سبب اقبال جامعه به او شده است.

حزب کارگزاران اعلام کرد: ما کارگزاران سازندگی ایران البته در فهم خود از اقتصاد، توسعه، جامعه، عدالت و اصلاحات نکاتی داریم که آن را با مسعود پزشکیان بوقت مقتضی در میان می‌گذاریم، اما به عنوان عضوی از جبهه اصلاحات در فرآیند رای به ایشان نقش داشته و از تصمیم جبهه اصلاحات در معرفی ایشان به عنوان یکی از سه نامزد اصلاح‌طلبان حمایت کرده ایم و منتظر تحقق وعده رهبر اصلاحات، جناب آقای سیدمحمد خاتمی در حمایت از نامزد جبهه اصلاحات هستیم و در رسانه حزب نیز این حمایت را اعلام کرده‌ایم. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده