شرور خطرناک غرب تهران با ضربات مهلک چاقو به قتل رسید-راهبرد معاصر

شرور خطرناک غرب تهران با ضربات مهلک چاقو به قتل رسید

به دنبال قتل شرور خطرناک غرب تهران با ضربات چاقو در پارک یاران، یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۴۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ بامداد جمعه بیست و پنجم خردادماه، کارکنان انتظامات بیمارستان رسول اکرم (ص) از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و جسد مرد حدودا ۳۰ ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر حدوداً ۱۶ ضربه چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول از اراذل و اوباش سطح‌دار تهران بوده و در پارک یاران بلوار آیت‌آلله کاشانی قربانی جنایت شده است.

طولی نکشید که تیم جنایی برای بررسی‌های میدانی پای در بوستان یاران گذاشتند و در این شاخه از تحقیقات متوجه شدند که مقتول به‌خاطر مشاجره لفظی با چند نفر درگیر شده و در جریان این نزاع با ضربات مهلک چاقو به قتل رسیده است؛ همچنین عاملان این جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته‌اند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و پارک یاران، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا هویت متهمان را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

با دستور بازپرس جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان جنایی جهت دستگیری عاملان این جنایت هولناک ادامه دارد./تسنیم

کلمات کلیدی: شرور قتل تهران
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار