شرور فراری ولنجک زمینگیر شد-راهبرد معاصر

شرور فراری ولنجک زمینگیر شد

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری شرور فراری که باعث برهم زدن نظم عمومی شده بود، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۴ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 11
کد خبر: ۲۴۴۹۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال قدرت نمایی و استفاده از سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش به‌نام منطقه ولنجک در یکی از رستوران‌های بلوار دانشجو، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را مورد شناسایی قرار دادند.

ضرونی با بیان اینکه این فرد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: متهم قبل از حضور پلیس، از محل متواری شده بود.

وی با بیان اینکه در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوز‌های لازم دریافت شد، گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی با اجرای یک عملیات منسجم پلیسی، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر درگیری دسته جمعی، تهدید و ورود به عنف، تخریب خودرو، استفاده از سلاح گرم و سرد و همچنین ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد و هدف از آن را قدرتنمایی دانست.

ضرونی با اشاره به تشکیل پرونده برای شرور دستگیر شده، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده