بازداشت شروری که در محله فلاح وحشت ایجاد کرد-راهبرد معاصر

بازداشت شروری که در محله فلاح وحشت ایجاد کرد

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری شرور سابقه‌داری که اقدام به ایجاد قدرت نمایی و وحشت در بین شهروندان کرده بودند خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 05
کد خبر: ۲۵۳۴۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ کیانوش نظری در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس‌های تلفنی شهروندان مبنی بر قدرت‌نمایی یک فرد شرور در محله فلاح، بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر به نشانی اعلامی اعزام شدند، اما متهم قبل از حضور پلیس از محل متواری شده بود.

وی با بیان اینکه این متهم با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: با اقدامات فنی پلیسی، هویت و مخفیگاه این فرد شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضائی، در یک عملیات منسجم پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم در هنگام دستگیری قصد فرار از مخفیگاهش را داشت که قبل از انجام هر نوع اقدامی دستگیر شد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: همچنین مخفیگاه متهم نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح سرد، یک قبضه سلاح گرم کمری و یک عدد اسپری اشک آور و همین طور یک دستگاه خودرو پراید که پس از استعلام از پلاک آن مشخص شد دارای سابقه سرقت است، کشف شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر اخلال در نظم و امنیت شهروندان، ورود به عنف و تخریب خودرو و چند فقره شرارت اعتراف کرد.

نظری با بیان اینکه تاکنون سه تن از شهروندان به کلانتری مراجعه و از رفتار مجرمانه متهم طرح شکایت کرده‌اند، گفت: متهم برای انجام تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان ادامه دارد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار