ستاره سپاهان پرسپولیسی شد-راهبرد معاصر

ستاره سپاهان پرسپولیسی شد

پرسپولیس و خرید تازه‌اش هم پیش قرارداد امضا کردند، هم عکس یادگاری گرفتند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۲۴۶۵۱۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ به  نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس با مدیریت رضا درویش قصد دارد مثل دو فصل گذشته حضور پرقدرتی در نقل و انتقالات داشته و با جذب ستاره‌های آماده لیگ همچنان تیمش را در کورس قهرمانی نگه دارد.

در همین ارتباط آخرین خبرهای دریافتی خبرورزشی حاکی از آن است که یکی از ستاره‌های تیم سپاهان که اتفاقا در لیست خرید باشگاه استقلال نیز حضور دارد پس از مذاکراتی که با باشگاه پرسپولیس داشته در نهایت به توافق کامل رسید و حتی با سرخ پوشان پیش قرارداد امضا کرد و با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری هم گرفته است. اما این خبر هنوز از سوی این بازیکن و باشگاه پرسپولیس رسانه‌ای نشده است. استقلالی‌ها منتظرند او ابتدا با سپاهان تسویه کند و بعد سراغش بروند، غافل از این که پرسپولیس او را جذب کرده است. گویا این بازیکن در مذاکره اولیه با استقلالی‌ها اعلام کرده بود تا مادامی‌که با تیم قبلی خود تسویه حساب نکند، مایل به امضای پیش نویس قرارداد نیست اما همان زمان با پرسپولیس به توافق رسید و پیش نویس هم امضا کرد. 

محرومیت رضا درویش از یکسو و نداشتن برگه تسویه از عمده دلایل رسانه‌ای نشدن این خبر بزرگ بوده است. به نظر می‌رسد با پایان محرومیت رضا درویش این خبر رسانه‌ای خواهد شد تا باشگاه پرسپولیس از اولین خرید مهم نقل و انتقالاتی خود پرده بردارد.

این بازیکن حالا برگه تسویه حساب خود را هم دریافت کرده است و قبل از این که استقلالی‌ها بخواهند با او مذاکره نهایی را انجام بدهند، احتمالا روز چهارم تیر ماه، عکس دو نفره او و مدیرعامل پرسپولیس در حالی که پیراهن قرمز را به دست گرفته، منتشر می‌شود./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار