روز ۲۵۶ طوفان الاقصی/ بمباران زمینی و هوایی مناطق مختلف غزه-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

روز ۲۵۶ طوفان الاقصی/ بمباران زمینی و هوایی مناطق مختلف غزه

تشدید حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و همچنین بالا گرفتن اختلافات سیاسی میان مقامات تل آویو از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۲۴۵۹۰۲

به گزارش راهبرد معاصر. در سایه تداوم حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، نیروهای مقاومت فلسطین در این باریکه و کرانه باختری همچنان به عملیات میدانی خود علیه عناصر متجاوز ادامه می‌دهند.

 

بمباران خانه‌های مسکونی در غزه / حملات توپخانه ای علیه جنوب لبنان

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه طی ساعات گذشته ادامه داشته است.

 

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه ای اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

 

در جریان هدف قرار دادن خانه‌های مسکونی در اردوگاه النصیرات دست کم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیده و چندین تن دیگر نیز زخمی شدند.

 

نظامیان صهیونیست تعدادی از ساختمان‌ها را در محله التل السلطان واقع در غرب شهر رفح با خاک یکسان کردند.

 

بمباران زمینی و هوایی مناطق مختلف نوار غزه

همچنین در سایه حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت فلسطین وارد درگیری‌های سنگینی با نظامیان صهیونیست در شهر رفح شده‌اند.

 

علاوه بر بخش‌های مختلف نوار غزه، مناطق جنوبی لبنان نیز بامداد امروز شاهد حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی بود.

 

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که توپخانه رژیم صهیونیستی اطراف منطقه کفرشوبا واقع در جنوب لبنان را زیر آتش گرفت.

 

این حملات توپخانه ای اطراف منطقه الخیام در جنوب لبنان را نیز دربرگرفت./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار