وزیر دفاع اسرائیل: باید در پاسخ به ایران «چشم در مقابل چشم» اتفاق بیفتد-راهبرد معاصر
نتانیاهو در گفتگو با ماکرون: با هرگونه توقف یکجانبه جنگ در لبنان مخالفم جهاد اسلامی و جبهه مردمی فلسطین: مقاومت آماده وارد کردن ضربات دردناک به دشمن است ادعای جدید نیویورک تایمز درباره احتمال حمله اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای یا نفتی ایران + عکس پنتاگون: یک تیم نظامی آمریکا برای راه اندازی سامانه تاد وارد اسرائیل شد رسانه طالبان: داعش به دنبال بدنام کردن اسلام است «حیفا» جایگزین شهرسوخته شمونه می‌شود! مجتبی امانی در دیدار مخبر: بزودی به لبنان باز می‌گردم آغاز رزمایش مشترک روسیه و پاکستان عراقچی: تبادل پیام غیرمستقیم با آمریکا متوقف شده است ایران: به هیچ وجه در طراحی، تصمیم گیری و اجرای عملیات ۷ اکتبر نقشی نداشته‌ایم سامانه دفاع موشکی تاد آمریکا فردا در اسرائیل مستقر می‌شود نتانیاهو: به حزب‌الله در سراسر لبنان حمله خواهیم کرد ضربات موشکی سنگین حزب‌الله | «بن‌گوریون» تعطیل شد تحریم‌های ضدایرانی انگلیس به بهانه حمله موشکی ایران به اسرائیل گفتگوی وزرای خارجه ایران و چین پیرامون آخرین وضعیت تحولات منطقه

وزیر دفاع اسرائیل: باید در پاسخ به ایران «چشم در مقابل چشم» اتفاق بیفتد

گالانت، وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید که نخست‌وزیر، رئیس ستاد ارتش و من بر این باوریم که باید در موضوع پاسخ به ایران، «چشم در مقابل چشم» اتفاق بیفتد. وی افزود: ایران به‌طور مستقیم از سرزمین‌های خود به ما حمله کرد، زیرا ما دستان حماس و حزب‌الله را قطع کردیم.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 15
کد خبر: ۲۶۰۲۸۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ گالانت، وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید که نخست‌وزیر، رئیس ستاد ارتش و من بر این باوریم که باید در موضوع پاسخ به ایران، «چشم در مقابل چشم» اتفاق بیفتد.

 وزیر دفاع اسرائیل امروز در اظهاراتی گفت: ما علاقه‌ای به گشودن جبهه جدید و جنگ دیگری نداریم.

وی افزود: ایران به‌طور مستقیم از سرزمین‌های خود به ما حمله کرد، زیرا ما دستان حماس و حزب‌الله را قطع کردیم.

او در ادامه بیان کرد: ما در حال پیشرفت برای آماده‌سازی شرایط برای بازگشت ساکنان به شمال هستیم، اما این به زمان نیاز دارد.

وزیر دفاع اسرائیل با بیان اینکه عملیات ما علیه ایران ممکن است بر مکان‌های دیگر تأثیر بگذارد افزود: حمله ایرانی به اسرائیل بدون پاسخ نخواهد ماند و پاسخ ما دقیق و غافلگیرکننده خواهد بود. / انتخاب

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار