جلیلی: حقوق کارگر باید به جیب خود او برود نه واسطه‌ها-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

جلیلی: حقوق کارگر باید به جیب خود او برود نه واسطه‌ها

«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه حقوق کارگر باید به جیب خود او برود نه به جیب واسطه‌ها، گفت: چرا باید کارگران پیمانی ما دچار مشکل باشند و حقوق آنان در جیب کسان دیگر برود. 
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۲۴۶۵۴۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ «سعید جلیلی» شامگاه شنبه - دوم تیر ماه - در میان مردم اهواز اظهار داشت: خوشحالم که توفیق پیدا کردم در میلاد مبارک امام هادی (ع) در این شهر دوست داشتنی که پر از خاطرات است، حضور پیدا کنم.

وی با بیان اینکه علمای بزرگی در طول تاریخ در این منطقه منشا آثار و ادامه مکتب اهل بیت بودند، افزود: امروز چرا خوزستان اینقدر اهمیت دارد؟ اهمیت خوزستان امروز اهمیت معمولی نیست.

جلیلی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تنها یک عملیات نظامی نبود بلکه هر کدام از عملیات‌های دفاع مقدس گنج پرارزشی برای ملت ایران است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: خوزستان فقط جنبه معنوی نیست. خداوند به برخی از کشورها به هر کدام یک نعمت داده‌است اما محیطی که خوزستان عزیز ما دارد همه نعمت‌های الهی است.

وی ادامه داد: خوزستان عزیز نه تنها با نفت و گاز بلکه با کشاورزی و صنعت و ظرفیت‌های بزرگ خود باید جهش کند. باید منابع آن افزایش پیدا کند و اشتغال آن به نحو احسنت انجام شود.  
 
جلیلی تاکید کرد: ما امروز در یک انتخاب بزرگ هستیم. نتیجه کارنامه هشت ساله عده ای این شد که رشد کشور را در هشت سال به صفر و یا منفی صفر رساندند.  

 
وی اضافه کرد: امروز دوباره همان‌ها طلبکار شده‌اند و می‌گویند که باید کشور را در همان مسیر اداره کنیم. می‌خواهند کشور را به همان سال‌ها برگردانند که می‌گفتند نمی‌توانیم نفت بفروشیم اما عزیزان؛ شما در سال ۱۴۰۰ سید محرومان رئیس جمهور عزیزمان را انتخاب کردید، رئیسی آمد و کشور را به دو یا سه کشور محدود نکرد و گفت ما در دنیا ۲۰۰ کشور داریم و نباید رفاه و معیشت کشور را به سه کشور گره بزنیم؛ آن هم کشورهایی که دشمنی‌شان با ملت ما ثابت شده است.

جلیلی با اشاره به در پیش بودن انتخابات افزود: امروز در یک انتخاب بزرگ هستیم؛ روند ۱۰ سال گذشته را دیدید که کسانی آمدند و برنامه لازم برای استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی را نداشتند. آنها فقط با چند توافق با دشمنان ملت، آن هم با کوتاه آمدن از حقوق ملت سرگرم بودند. وقتی همه امتیازات را دادند و همه کارها را انجام دادند طرف مقابل نه تنها به آنها حقوقی نداد بلکه حقوق ملت ما را نادیده گرفت و از توافق خارج شد.

وی یادآور شد: آنها که می‌گفتند کاری می‌کنیم که هم اقتصاد بچرخد وهم سانتریفیوژ؛ هم اقتصاد را از دست دادند و هم سانتریفیوژ را.

جلیلی با اشاره به شکست راهبرد فشار حداکثری دشمنان در دوران شهید رئیسی، گفت: نه تنها راهبرد فشار حداکثری شکست خورد بلکه راهبرد خود ذلیل پنداری برخی که هشت سال کشور را اداره می‌کردند نیز شکست خورد. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: شهید رئیسی بعد از اینکه روابط پرقدرت با جهان را آغاز کرد، رهبران آنها آمدند و گفتند که راهبرد فشار حداکثری شکست خورده است. نه تنها راهبرد فشار حداکثری شکست خورد بلکه راهبرد خود ذلیل پنداری برخی که ۸ سال کشور را اداره می‌کردند شکست خورد.

جلیلی تاکید کرد: کشور ما امروز فرصت‌های بی نظیر اقتصادی، تمدنی، صنعتی، کشاورزی و صنعتی دارد. این کشور امروز یک جهان فرصت دارد که باید ثمره آن یک ایران جهش باشد

وی افزود: در آستانه یک انتخاب هستیم که ببینیم در چهار سال آینده چطور می‌خواهیم حرکت کنیم.  اینکه کار را بسپاریم به کسانی که دائم بگویند که نمی‌شود و بعد عملکرد خود را فراموش کنند یا اینکه کشور را در مسیر جهش در شأن ملت ایران قرار دهیم.  چرا باید کارگران پیمانی ما دچار مشکل باشند، چرا باید حقوق آنان در جیب کسان دیگر برود.  حقوق کارگر باید به جیب خود او برود نه به جیب واسطه./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار