حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری-راهبرد معاصر

حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری

دبیرکل حزب اسلامی قانون گفت: حزب اسلامی قانون حمایت قاطع خود را از جناب آقای دکتر قالیباف اعلام می‌کند و امیدوار است ایشان با کسب اعتماد عمومی بتواند راه شهید جمهور را ادامه دهد و در عرصه مدیریت کشور موفق به ایجاد رونق اقتصادی و رضایت عمومی گردد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۲۴۶۸۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، شاهرخ رامین دبیرکل حزب اسلامی قانون در نشست خبری در محل دفتر مرکزی این حزب موضع شورای مرکزی حزب اسلامی قانون را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری 1403 و حمایت از کاندیدای اصلح اعلام کرد.

 

دبیرکل حزب اسلامی قانون در ابتدا به معرفی حزب و وضعیت فعلی آن پرداختند و گفت: حزب اسلامی قانون از سال 1396 با مشارکت و همراهی طیفی از نمایندگان موثر مجلس آغاز به کار و در طول این سال‌ها اثرگذاری‌هایی در چیدمان مجلس و فعالیت‌های سیاسی کشور داشته است که من تنها به یک نمونه از آن اشاره می‌کنم.

 

رامین ادامه داد: در فضای تقابلی بین ایران و امریکا و رفتارهای متخاصمانه دولت امریکا و به خصوص اقدام وحشیانه آن رژیم در ترور شهید سلیمانی با پیشنهاد و صحنه گردانی این حزب، فراکسیون اقدام پیش دستانه علیه تهدیدات امریکا در مجلس تشکیل و 25 طرح ضد امریکایی تصویب شد و ما توانستیم پس از چند دهه اقدامات ایران ستیزانه دولت امریکا مجلس را از انفعال خارج و وادار به کنشگری هوشمند کنیم.

 

رامین با اشاره به انتخابات اخیر مجلس گفت: 4 کرسی از صندلی‌های مجلس سهم اعضای شورای مرکزی حزب شد و این جدای از حمایت‌هایی بود که از برخی از نمایندگان فعلی صورت گرفت.

 

رامین در بخش دوم سخنان خود به تشریح انتخابات پیش رو پرداخت و بیان داشت: اگرچه ما در کارزار رقابت انتخابات هستیم، اما همچنان در شوک و سوگ رئیس جمهور شهید رئیسی عزیز و مظلوم قرار داریم و معتقد هستیم که پس از سال‌ها رکود در فضای داخلی و خارجی و به خصوص تنش‌های منطقه‌ای و سردی روابط با همسایگان با آمدن شهید رئیسی عزیز یک آرامش نسبی در کشور و اقتصاد، گرمی در روابط با همسایگان که بزرگترین شرکای تجاری و سیاسی ما هستند شکل گرفت، اما متاسفانه با شهادت دکتر رئیسی این امید تا حدی فرو نشست .

 

رامین ادامه داد : الحمدالله با ساز و کار تعریف شده 6 تن از عزیزان از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند و به کارزار رقابت آمدند، ما هم در حزب اسلامی قانون به پیشنهاد اعضای شورای جلسات تخصصی برگزار کردیم و از هر شش کاندید محترم دعوت کردیم تا در جلسات شورای مرکزی ما شرکت کنند و برنامه‌های خود را ارائه نمایند، کاندیداهای ریاست جمهوری هم محبت کردند و نمایندگان ویژه خود را معرفی کردند و دوستان معرفی شده هم در جلسات ما شرکت کردند و علاوه بر ارائه برنامه‌ها به سوالات همکاران من در شورا پاسخ دادند.

 

دبیرکل حزب قانون در ادامه مطالب خود به جلسات مکرر و متعدد و تخصصی اعضای شورای مرکزی حزب اشاره کرد که در آن جلسات ویژگی‌ها و توانمندی‌ها و سوابق و برنامه‌های کاندیداها موشکافی و بررسی کامل شده است.

 

رامین در پایان بیان کرد که راه خدمت به مردم و سازندگی کشور و همچنین تعامل و همزیستی با همسایگان و دوری از تنش‌های سیاسی که در دوران شهید رئیسی شکل گرفت می‌بایست ادامه یابد و اظهار داشت؛ پیرو رای گیری به عمل آمده از شورای مرکزی با اکثریت آراء؛ توانمندی- کارایی- مدیریت- حسن سوابق- قدرت انسجام سازی داخلی- ایجاد توازن در روابط خارجی- تحول آفرینی- برنامه محوری- درک عمیق‌تر از قوانین و دیگر ویژگی های ممتاز مدیریتی به جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف رای دادند.

 

بنابراین طبق این رای گیری حزب اسلامی قانون حمایت قاطع خود را از جناب آقای دکتر قالیباف اعلام می‌نماید و امیدوار است تا ایشان با کسب اعتماد عمومی بتواند راه شهید جمهور را ادامه دهد و در عرصه مدیریت کشور موفق به ایجاد رونق اقتصادی و رضایت عمومی شود

 

همچنین دبیرکل حزب اسلامی قانون از آحاد مردم به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات و تلاش برای انتخاب فرد اصلح دعوت به عمل آورد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده