سارق مسلح در زرندیه به هلاکت رسید-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

سارق مسلح در زرندیه به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی زرندیه از کشف خودروی سرقتی در عملیات پلیس زرندیه خبر داد و گفت: در این عملیات یکی از سارقان مسلح به هلاکت رسید و سارق دیگر مجروح شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۲۴۶۹۲۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ جعفر اسکینی روز دوشنبه اظهار کرد: در پی سرقت به عنف یک‌دستگاه‌خودروی ۲۰۶ توسط ۲ سارق مسلح در زرندیه طی ۴۸ ساعت گذشته بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس سرنخ‌هایی از تردد خودرو در شهرستان زرندیه بدست آمد.

فرمانده انتظامی زرندیه اظهار کرد: در ادامه تحقیقات پلیس خودروی سرقتی که پلاک آن توسط سارقان مخدوش شده بود و قصد سرقت از یک طلا فروشی را داشتند شناسایی و تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به تیراندازی و متواری شدن سارقان از محل بیان کرد: در مقابله قاطع ماموران، سارق مجروح و زمانی که اطمینان حاصل کرد نمیتواند از چنگال عدالت و پلیس فرار کند خودکشی کرد و همدست وی که مجروح شده بود دستگیر و تحت درمان قرار گرفت.

سرهنگ اسکینی افزود: در این عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح یکی از شهروندان نیز مجروح و بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شد که بنا بر نظر پزشک معالج حال وی مساعد است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار