قاضی‌زاده هاشمی: اگر به انتخابات نمی‌آمدم حق شهید جمهور ادا نمی‌شد-راهبرد معاصر
آرایش جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات با اجماع حول سعید جلیلی تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی قاضی‌زاده‌هاشمی: هوادارانم از سعید جلیلی حمایت کنند وزیر کشور: همه شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات آماده است مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه آینده برگزار می‌شود تبلیغات دور دوم انتخابات از چه‌زمانی شروع می‌شود؟ بیانیه مهم قالیباف:همه بایدبرای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم نتایج انتخابات به‌ تفکیک استان‌ها + جدول نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ۱۴۰۳؛ انتخابات به مرحله دوم رسید سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می‌دهد وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان پاسخ می‌دهد نامه ابوترابی به زلفی‌گل درباره وام دانشجویی رهبر انقلاب: حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات چیست؟ نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد آرا

قاضی‌زاده هاشمی: اگر به انتخابات نمی‌آمدم حق شهید جمهور ادا نمی‌شد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای خطاب به خانواده شهید جمهور اظهار کرد: احساسم این بود که اگر نماینده‌ای از میان دولتمردان دولت سیزدهم در بین نامزدهای انتخابات نباشد، حق شهید جمهور ادا نخواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۲۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای خطاب به خانواده شهید جمهور اظهار کرد: احساسم این بود که اگر نماینده‌ای از میان دولتمردان دولت سیزدهم در بین نامزدهای انتخابات نباشد، حق شهید جمهور ادا نخواهد شد.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه‌ای خطاب به خانواده شهید جمهور از نیت خود برای حضور در انتخابات نوشت و گفت: احساسم این بود که اگر نماینده‌ای از میان دولتمردان دولت سیزدهم در بین نامزدهای انتخابات نباشد، حق شهید جمهور ادا نخواهد شد.
متن نامه بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
خانواده معزز رئیس جمهور مغتنم و شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی
با سلام و احترام
خداوند بزرگ را برای توفیق خدمت در کنار شهید رئیسی عزیز به ملت بزرگ ایران سپاسگزارم و آن مدت را ذخیره آخرت خود می‌دانم.
اینجانب پس از ضایعه دردناک پرواز اردیبهشت، نیت کردم تا به منظور دفاع از سیره و کارنامه شهید رئیسی در انتخابات ثبت‌نام کرده و خود را با هدف تداوم راه آن مرد بزرگ در معرض رای ملت ایران قرار دادم و احساسم این بود که اگر نماینده‌ای از میان دولتمردان دولت سیزدهم در بین نامزدهای انتخابات نباشد، حق شهید جمهور ادا نخواهد شد.
خداوند شاهد است که تمام توان خود را برای دفاع از خدمات سید محرومان به کار گرفتم و در این راه هیچ تلاشی فروگذار نکردم. همواره معتقد بوده و هستم که گفتمان و شیوه عمل شهید عزیزمان در قامت یک رئیس جمهور مردمی و ولایی گمشده سالیان درازی بود که محرومان و ولایتمداران در جستجویش بودند.
در طول کارزار انتخابات با وظیفه دفاع از دست‌آوردهای غیرقابل کتمان انقلاب اسلامی و به‌ویژه دولت سیزدهم در صحنه حاضر بودم و در طول مناظرات آنجا که برخی سخن از لزوم پایان تفکر دولت سیزدهم کردند بیش از پیش مصمم شدم که باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم و نگذاریم این مسیر نورانی در میان کج راهه‌های منتهی به ذلت و چپاول گم شود.
حال و در پایان راه، ابتدا از درگاه خداوند متعال به خاطر قصورهای احتمالی در دفاع از انقلاب اسلامی و خدمات رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی طلب بخشش نموده، دوام توفیقات ملت بزرگ ایران و شما خانواده معزز را مسئلت می‌نمایم. /فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده