اردوغان: ترکیه در کنار لبنان است-راهبرد معاصر
انگلیس دادگاه لاهه را بر سر رژیم صهیونیستی به چالش می‌کشد ایران: در صورت حمله به لبنان مشارکت کامل همه جبهه‌های مقاومت روی میز است رویترز: آمریکا تاکنون 27 هزار بمب و موشک به اسرائیل داده است بایدن: با یک دیوانه مناظره کردم/ ترامپ دروغ می‌گفت عملیات موفق رزمندگان فلسطینی با استفاده از موشک اف-16 رایزنی تلفنی باقری و لاوروف درباره مسائل دوجانبه و منطقه‌ای ادعای آژانس درباره نصب آبشارهای سانتریفیوژ جدید در فردو درخواست آلمان از ایران برای کمک به جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه حجاج ایرانی رای دادند گوترش: از عملکرد خود و سازمان ملل رضایت ندارم الهام علی‌اف پارلمان جمهوری آذربایجان را منحل کرد گفت‌وگوی تلفنی باقری و وزیر خارجه عربستان سعودی رسانه اسرائیلی: جنگ با حزب‌الله به این زودی ها آغاز نمی‌شود باقری: کانادای مدعی دموکراسی اجازه برگزاری انتخابات ایران را نداد واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات مداخله‌جویانه نماینده آمریکا درباره انتخابات ایران

اردوغان: ترکیه در کنار لبنان است

رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه اسرائیل که غزه را نابود کرده اکنون چشمش به لبنان است، اظهار داشت: ترکیه در کنار مردم و دولت کشور دوست و برادر لبنان است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۱۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه در نشست پارلمانی این کشور با اشاره به تحولات منطقه‌ای گفت: اسرائیل که غزه را نابود کرده اکنون چشمش به لبنان است.

وی افزود: قدرت‌های غربی که در مقابل دوربین‌ها حرف‌های متفاوتی می‌زنند، در پشت پرده حمایتشان از اسرائیل را می‌بینیم.

اردوغان تاکید کرد: ترکیه در کنار مردم و دولت کشور دوست و برادر لبنان است. از دیگر کشور‌های منطقه نیز دعوت می‌کنم تا با لبنان همبستگی داشته باشند.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: آنها که در سخن، دم از حقوق بشر و عدالت می‌زنند، اسیر بیمار روانی همچون نتانیاهو شده اند که این بسیار خطرناک و ویران کننده است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده