کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد-راهبرد معاصر
رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی گزارش سخنگوی وزارت خارجه از سفر عراقچی به بحرین حزب الله: فرستاده آمریکا علناً از تغییر در قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید تقاضای عربستان از ایران برای برگزاری رزمایش در دریای سرخ رئیس جمهور جدید ویتنام انتخاب شد «گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد دیدار عراقچی با پادشاه بحرین هاآرتص مدعی دسترسی هکر‌های مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق جهاد اسلامی هدف قرار گرفتن زیاد النخاله در دمشق را تکذیب کرد کیف همسر یحیی السنوار چقدر قیمت داشت؟ + تصاویر عراقچی عازم بحرین شد لغو مجوز فعالیت شبکه العربیه عربستان در الجزایر حمله جدید صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت | نفوذ پهپادی حزب‌الله به حیفا رسانه صهیونیستی: اسرائیل امشب تمامی تاسیسات اقتصادی مهم حزب الله را مورد حمله قرار خواهد داد

کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد

کاخ سفید اعلام کرد که این کشور برای تجهیز رژیم صهیونیستی برای ادامه جنگ در غزه مصمم است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۲۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ کاخ سفید بار دیگر بر حمایت از رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایت‌های خود در نوار غزه تاکید کرد.

کاخ سفید روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا در کنار تل آویو ایستاده و تلاش خواهیم کرد تا آنچه را که برای دفاع از خود به آن نیاز دارد، ارائه کنیم.

بنا به بیانیه کاخ سفید، کمک‌های نظامی آمریکا همچنان راهی اراضی اشغالی می‌شود.

دولت آمریکا با اشاره به بالا گرفتن اختلافات با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما به همه اظهارات نتانیاهو پاسخ نخواهیم داد و بر تامین نیاز‌های تل آویو تمرکز خواهیم کرد.

کاخ سفید در خصوص احتمال درگیری رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان اعلام کرد که آمریکا نمی‌خواهد شاهد جبهه جنگ جدیدی بین لبنان و رژیم صهیونیستی باشد و این جنگ به نفع هیچ طرفی نیست.

در ادامه این بیانیه ادعا شد که واشنگتن به تلاش جدی برای آرام کردن مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی از مسیر‌های دیپلماتیک ادامه می‌دهد.

بنا به بیانیه کاخ سفید، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا و «یواف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مورد جنگ در غزه، حمایت از رژیم صهیونیستی و تنش در مرز لبنان و جلوگیری از وقوع جبهه جنگ دوم در مرز‌های شمالی گفتگو کردند. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده