برنامه‌های زنده تلویزیون در روز انتخابات اعلام شد-راهبرد معاصر

برنامه‌های زنده تلویزیون در روز انتخابات اعلام شد

شبکه‌های سیما جمعه، ۸ تیر ماه و چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با طراحی و تغییرات ویژه در جداول پخش در پوشش گسترده و ارتباط مستقیم با مراکز رای‌گیری، حضور مردم در این رویداد را به تصویر می‌کشند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۲۴۷۲۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ دوربین‌های شبکه‌های سیما در تهران به همت مرکز تولید و فنی سیما با استقرار در حسینیه امام خمینی (ره)، مصلی، مسجد قدس پیروزی، مسجد جامع ابوذر محلاتی، مسجد لرزاده میدان خراسان، حسینیه ارشاد، مسجد النبی (ص) نارمک، مسجد نظام مافی صادقیه، مسجد حضرت رسول (ص) نازی آباد، مسجد امام سجاد (ع) ورامین، بیمارستان خانواده، امام صالح (ع)، وزارت کشور، حرم عبدالعظیم (ع) شهر ری، استادیوم شیرودی، مسجد ارشاد شهر ری، بهشت زهرا (س)، مسجد جامع لویزان، مسجد بلال صدا و سیما، مسجد امام صادق (ع) صادقیه و مسجد جامع شهریار حماسه حضور مردم را به تصویر می‌کشند.

برنامه‌های شبکه‌های سیما و حضور میدانی گروه‌های برنامه ساز در محل اخذ آراء به شرح زیر است:

شبکه یک

شبکه یک سیما از آنتن زنده از ابتدایی‌ترین ساعات شروع انتخابات در کشور راس ساعت ۷ و ۳۰ تصاویر مربوط به حضور مردم در رای‌گیری را از قاب برنامه «ایران عزیز» به تصویر می‌کشد.

این برنامه با حضور مجریان شبکه یک سیما از جمله مجید یراق بان، رحمان نظام‌السلامی، مهدی آقابیگی، پژمان کریمی، فرشته رضاپور، ندا ملکی و مریم قاسمی پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «ایران عزیز» در ساعت ۷ و ۳۰ الی ۱۴ بعد از خبر ۱۴ تا ساعت ۲۱ و بعد از خبر ۲۱ تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

شبکه دو

شبکه دو با دو برنامه «ایام» و «زمانه» از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ به انعکاس حضور مردم در روز رای گیری به پوشش انتخابات ریاست جمهوری می‌پردازد.

شبکه سه

ویژه برنامه انتخابات شبکه سه از ساعت ۷ تا پایان رای‌گیری، ارتباط مستقیم با شعب اخذ رای گیری دارد. دوربین‌های شبکه سه با حضور در مسجد نظام مافی جنت آباد، مسجدالنبی هفت‌حوض و بهشت زهرای تهران حضور مردم را در روز جمعه روایت می‌کنند.

شبکه چهار

ویژه برنامه انتخابات شبکه چهار به صورت زنده از ساعت ۸ تا ۲۲ با ارتباط مستقیم با مراکز رای گیری به انعکاس حضور مردم می‌پردازد.

شبکه نسیم

برنامه «نسیم آرا» به صورت زنده فردا با انعکاس حضور مردم در انتخابات روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

شبکه آموزش

آنتن شبکه آموزش بخش‌هایی از حضور مردم در انتخابات را به صورت زنده پوشش می‌دهد.

شبکه قرآن و معارف سیما

ویژه برنامه انتخابات شبکه قرآن و معارف سیما با برقراری ارتباط زنده با شعب رای‌گیری روز جمعه در دو بخش در ساعت ۱۷ و ۳۰ تا ۱۹ و ساعت ۲۱ تا ۲۳ پخش می‌شود.

برنامه گفتگو محور «آرمان» پنجشنبه، ۷ تیر با حضور حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حدود ساعت ۲۱ با موضوع بررسی ابعاد مختلف انتخابات از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

شبکه تهران

«پایتخت همدلی» عنوان ویژه برنامه زنده شبکه تهران سیماست.

برنامه زنده «پایتخت همدلی» در دو نوبت امروز، ۷ تیرماه از ساعت ۲۲ شروع و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. این برنامه به همت گروه اجتماعی به صورت زنده و مستقیم با اجرای جمعی از مجریان برنامه «سلام تهران» (ابوالفضل اینانلو، صاحبه عظیمی، هومن ستوده، محمدرضا سلمانی) روی آنتن می‌رود.

این ویژه برنامه میزبان چهره‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی و... خواهد بود که پیرامون موضوع انتخابات گفتگو می‌کنند.

«پایتخت همدلی» روز جمعه همزمان با آغاز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۷ و ۳۰ صبح آغاز خواهد شد و تا پایان ساعت رای‌گیری روی آنتن می‌رود.

شبکه تهران با استقرار دو پایگاه تلویزیونی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) محله فلاح و مسجد جامع فاطمه‌الزهراء (س) در شهر ری، حضور مردم شهر تهران را در پای صندوق‌های رای تصویر به می‌کشد.

زینب پورابراهیم، هومن ستوده، مرتضی پرنیان، ابوالفضل اینانلو و آزاده آل ایوب مجریان شبکه تهران مستقر در پایگاه امامزاده حسن (ع) و فربد شکرایی و یاسین خوشامد زهی دو مجری مستقر در پایگاه مسجد جامع فاطمه زهرا (س) هستند که در این دو پایگاه میزبان چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و دیگر اقشار مختلف جامعه خواهند بود که گفتگو‌ها و گزارش‌های متنوعی را برای مخاطبان به تصویر می‌کشند.

حضور خاله نرگس و عروسک‌های رنگین کمانی ها، اجرای گروه سرود، مسابقه و... از دیگر بخش‌های این برنامه است که در فواصل زمانی مختلف پخش می‌شود.

بخش دیگر برنامه «پایتخت همدلی» با اجرای حسین مولایی از استودیو پخش شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود. این برنامه ضمن گفتگو با میهمان‌های مختلف به صورت حضوری و تلفنی با هدف برقراری ارتباط زنده با عوامل برنامه «پایتخت همدلی» در سطح استان تهران از استودیوی پخش شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود.

همچنین قرار است در روز جمعه برای انعکاس حال و هوای انتخاباتی استان تهران، ارتباط‌های متعدد و زنده با سطح استان تهران و شهرستان‌های استان مثل ورامین، قرچک و پیشوا، شهریار، پردیس، و ... برقرار شود.

تیم گزارشی «در شهر» و «در استان» با حضور در شهرستان‌های استان تهران و محله‌های مختلف شهر تهران گزارش‌های ویژه‌ای را در روز انتخابات به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد کرد.

شبکه افق

برنامه «آرمان ملت» از ساعت ۷ و ۳۰ تا ۲۴ به پوشش زنده انتخابات می‌پردازد. مجریان این برنامه آرام غفاریان، محمدرضا باقری، زهرا اعظمی و علیرضا مهرانفر با سه تیم اعزامی روی آنتن می‌رود.

شبکه سلامت

برنامه «مثبت سلامت» به صورت زنده ساعت ۹ و ۳۰ تا پایان رای‌گیری حضور مردم را در روز رای‌گیری در شبکه سلامت پوشش می‌دهد.

شبکه ورزش

شبکه ورزش با پخش زنده از ورزشگاه شیرودی با مخاطبانش همراه است.

شبکه امید

برنامه «پای کار ایران» از ساعت ۹ تا ۲۳ به صورت زنده از شبکه امید پخش می‌شود.

همچنین شبکه کودک نیز با میزبانی نوید و دوستانش و احسان حضور مردم در پای صندوق‌های رای را به تصویر می‌کشد.

شبکه جام جم

ویژه برنامه «انتخاب ایرانی» به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه از ساعت ۷ صبح به وقت تهران پخش خواهد شد. این برنامه که با اجرای مازیار قاسمی گودرزی، شمیم علیزاده، مریم هدیه لو و میلاد شیران پخش می‌شود، میزبان معاونان و مدیران عالی رتبه وزارت امور خارجه خواهد بود.

گفتگوی زنده با سفرا و کنسولگری‌های ایران، برقراری ارتباط با حوزه‌ها و شعب اخذ رای در خارج از کشور، پخش پیام‌ها و نقطه نظرات انتخاباتی مهاجران ایرانی، پوشش تصویری از اقوام و اقلیت‌ها، نمایش حضور و حماسه آفرینی مردم استان‌ها و شهر‌های مختلف در شعب اخذ رای، پخش نماهنگ، میان برنامه، اجرای موسیقی حماسی از جمله برنامه ریزی‌های این شبکه است.

میان برنامه‌های انتخاباتی در روز جمعه، ۸ تیر روی آنتن شبکه مستند می‌رود. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده