نیکزاد: رتبه‌بندی معلمان مدیون دولت شهید رئیسی است-راهبرد معاصر
پیشنهاد دیوان محاسبات برای تامین مالی طرح جهش تولید مسکن اخذ رأی نزدیک به 98 هزار ایرانی خارج کشور دعوت علی لاریجانی از مردم برای شرکت در انتخابات امیر حیدری: حضور در انتخابات مصداق عینی امر به معروف در جامعه اسلامی است واعظی: ضدانقلاب به دنبال دوقطبی‌سازی و لجن‌پراکنی است تا هزینه آن را بر مردم تحمیل کند کاندیداها در مناظرات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند جزئیات مناظرۀ امشب ۲ نامزد ریاست‌جمهوری تاکید مردانی بر ضرورت اعلام برنامه از سوی نامزدها پاسخ دفتر بهادری‌جهرمی به ادعای سخنگوی ستاد پزشکیان مخبر: مصوبات سفر شهید رئیسی به سیستان‌وبلوچستان اجرایی خواهد شد روایت مخبر از اولین جلسه با رهبر انقلاب پس از سقوط بالگرد رئیس‌جمهور سخنگوی شورای نگهبان: هیچ‌ شکایت و اعتراضی از سوی نامزدها دریافت نکردیم محمد دهقان: قرارداد کرسنت یعنی فروش ۲۵ سال گاز ایران به ثمن بخس مجلس فردا جلسه علنی ندارد اظهارات بنزینی رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان حاشیه‌ساز شد

نیکزاد: رتبه‌بندی معلمان مدیون دولت شهید رئیسی است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز خطاب به وزیر آموزش‌وپرورش، گفت: رتبه‌بندی معلمان مدیون دولت شهید رئیسی است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 30
کد خبر: ۲۴۷۶۴۴

به گزارش راهبرد معاصر، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: از شما و شهید رئیسی بابت رتبه‌بندی معلمان تشکر می‌کنیم. رتبه‌بندی مدیون مجلس و شهید رئیسی است. در دولت شهید رئیسی بالغ بر ۲۰۵ هزار ردیف استخدامی داده شده است. 


وی افزود: ۷۰ در صد این ردیف‌ها را انجام دادید. ۳۰ در صد هم در حال انجام هستید. مجلس یازدهم مصوبه‌ای در مورد اعمال معدل در کنکور داشت که شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی آن‌ را رد کرد. اما آیین‌نامه‌ای که وزارت آموزش‌وپرورش تهیه کرده یک‌بار امتحان برای اعمال معدل را مدنظر قرار داده است. نمایندگان خواستار اعمال این مورد هستند. 


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید به سمت تحول در آموزش‌وپرورش و پرورش حرکت کنیم. از همین رهگذر متون آموزشی باید متحول، عدالت آموزشی برقرار و  معاونت پرورشی تقویت شود. تعدادی از نمایندگان نیز توجه شما به صندوق ذخیره فرهنگیان را خواسته‌اند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده