رئیس جمهور بعدی مانند شهید رئیسی دغدغه خدمت داشته باشد-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

رئیس جمهور بعدی مانند شهید رئیسی دغدغه خدمت داشته باشد

حداد عادل گفت: امیدواریم در انتخابات پیش رو کسی متخب شود که دغدغه مردم را مانند شهید رئیسی داشته باشد تا کشور در فضایی بدون تنش به کار خود ادامه دهد و به مردم در مناطق محروم بیشتر خدمت کند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۲ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 22
کد خبر: ۲۴۶۳۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی امروز در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف اظهار داشت: سر پیوند اصناف با انقلاب اسلامی دیانت آنهاست؛ اصناف در جنگ اقتصادی نقش خوبی ایفا کرده اند و سامان داشتن اصناف منجر به ساماندهی جامعه می شود.

 

وی افزود: هرچه مشکلات اصناف کمتر شود مردم نیز رضایت بیشتری خواهند داشت و در اقتصاد خرد و کلان تاثیر دارند.

 

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی ادامه داد: اصلاحیه قانون نظام صنفی در مجلس یازدهم تصویب شد و امیدواریم منظور اصناف را برآورده کند.

 

حداد عادل تصریح کرد: جمعه هشتم تیرماه فرصت و آزمون دیگری در عرصه ملی پیش رو داریم که آن نیز انتخابات است امیدواریم حضور شکوهمندانه مردم و اصناف را در این ارتباط داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم که در نتیجه انتخابات کسی متخب شود که دغدغه مردم را مانند شهید رئیسی داشته باشد تا کشور در فضایی بدون تنش به کار خود ادامه دهد وبه مردم در مناطق محروم بیشتر خدمت کند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار