جزئیات افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی اعتبار کالابرگ برخی دهک‌ها قیمت رسمی میوه و سبزی اعلام شد/ قیمت خیار به ۱۰۰ هزار تومان رسید + جدول سناریوی محتمل قیمت مسکن پس از تفاهم ایران و آمریکا/ شرط کاهش محسوس قیمت مسکن اعلام شد آزادسازی دارایی‌های مسدود شده ایران به روایت بلومبرگ/ دارایی‌های ایران چقدر است؟ پیش‌بینی بازار ارز، طلا، مسکن و بورس با توافق ایران و آمریکا/ سطح تغییر قیمت‌ها چقدر خواهد بود؟ قیمت دینار عراق امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ خبر مهم برای دارندگان دلار | بانک مرکزی از یک تضمین خاص ارزی رونمایی کرد قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ قیمت سکه امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / سکه امامی صعودی شد موجودی سد‌های تهران/ این سد در استان تهران بیشترین آب را دارد قیمت طلا امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / طلای ۱۸ عیار به کانال ۱۶ میلیون تومان بازگشت قیمت دلار امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / دلار به کانال ۱۶۱ هزار تومان بازگشت خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر

پرداخت ۳۸۰۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکان گاز

پرداخت ۳۸۰۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکان گاز از قبض گاز این دوره، پاداش صرفه‌جویی به ۱۷ میلیون مشترکی که در زمستان ۱۴۰۲ صرفه‌جویی در مصرف گاز داشتند، پرداخت می شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۴۸۰۸۱

به گزارش راهبرد معاصر، با دستور وزیر نفت پرداخت پاداش صرفه‌جویی مصرف گاز به مشترکان آغاز شده و به‌گفته مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، بیش از 17 میلیون مشترک مشمول دریافت این پاداش هستند.

 

مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در این خصوص گفت: براساس مصوبه دولت در خرداد 1402، مقرر شد هر سال از نیمه آذر تا نیمه اسفند، هر مشترک گاز بخش خانگی که بیش از 10درصد صرفه‌جویی کند، شامل پاداش صرفه‌جویی شود.

 

وی افزود: زمستان پارسال با وجود سرمای قابل توجه به‌ویژه در بهمن و اسفند، بیش از 17 میلیون و 400 هزار مشترک از این تخفیف و پاداش صرفه‌جویی بهره‌مند شدند.

 

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در این مدت بیش از 4 میلیارد و 200 میلیون مترمکعب گاز معادل 3 هزار و 800 میلیارد تومان صرفه‌جویی شد که مشترکان از امروز در قبض‌های گاز از این پاداش و تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

 

جواد اوجی، وزیر نفت نیز پرداخت 3.8 همت پاداش صرفه‌جویی مصرف گاز را یک‌اقدام بی‌سابقه دانست و گفت: برای نخستین بار 3 هزار و 800 میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکان گاز پرداخت می‌شود که این منابع از صرفه‌جویی‌های انجام‌شده به دست آمده است.

 

وزیر نفت خاطرنشان کرد: این پاداش یا بر روی قبض این دوره مشترکان محاسبه خواهد شد و یا در قبض بعدی آنها را بستانکار می‌کند./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار