وزیر صهیونیست فلسطینیان مناطق ۱۹۴۸ را خطرناک خواند-راهبرد معاصر

وزیر صهیونیست فلسطینیان مناطق ۱۹۴۸ را خطرناک خواند

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با خطرناک خواندن فلسطینیانی که داخل اراضی اشغالی زندگی می‌کنند، خواستار دفع خطر آنان شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۴۸۰۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی که بدنبال افزایش تعداد شهرک‌های صهیونیست نشین در اراضی اشغالی است، گفت: «عرب‌هایی که در داخل اراضی ما زندگی می‌کنند، یک تهدید وجودی برای اسرائیل هستند.»

 

براساس گزارش خبرگزاری سما، اسموتریچ در یک مصاحبه رادیویی گفت: «نمی‌توان درباره تهدید بزرگ اعراب اسرائیل صحبت نکرد، زیرا تعداد زیادی از عرب‌ها در داخل کشور ما وجود دارند.»

 

اسموتریچ در ادامه مدعی شد: «آن‌ها مقادیری سلاح، مهمات، بمب‌های دست‌ساز و نارنجک‌های دستی را برای خرابکاری دزدیده‌اند. این مهمات از پایگاه‌های ارتش اسرائیل دزدیده شده است. آن‌ها در جوامع ما زندگی می‌کنند و برای ما خطرناک محسوب می‌شوند.»

 

این وزیر صهیونیستی ادعا کرد: «اگر نقشه ایران محقق شود و از جا‌های مختلف تهاجم صورت گیرد، اعرابی که در بین ما هستند و صد‌ها و هزاران سلاح از اسرائیل دارند تصمیم بگیرند در جنگ شرکت کنند چه؟ این یک تهدید وجودی برای دولت اسرائیل است.»

 

اسموتریچ تاکید کرد که جبهه دیگری که نباید در سبد تهدیدات نادیده گرفته شود، جبهه داخلی اعراب در اراضی اشغالی است. او در همین راستا به ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی حمله کرد و او را فرد ناکامی توصیف کرد که توان  مدیریت این جبهه را ندارد و در مواجهه با آن شکست سختی خواهد خورد.

 

این مقام صهیونیست در پایان گفت که رژیم باید سلاح‌هایی که در دست فلسطینیان داخل اراضی اشغالی است را جمع آوری کند و این خطر را از بین ببرد، زیرا از نظر اسموتریپچ این خطر درونی است و برای رژیم صهیونیستی خطرناکتر از آنچه در آن سوی مرز وجود دارد، است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده