اذعان اسرائیل به هلاکت ۶۸۱ نظامی خود در جنگ غزه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اذعان اسرائیل به هلاکت ۶۸۱ نظامی خود در جنگ غزه

ارتش رژیم صهیونیستی در سایه ادامه سیاست هدفمند سانسور شدید تلفات نظامیان خود به هلاکت ۶۸۱ نظامی خود در نوار غزه اعتراف کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۲۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، ارتش رژیم صهیونیستی در سایه ادامه سیاست هدفمند سانسور شدید تلفات نظامیان خود به هلاکت یک نظامی دیگر این رژیم از یگان ماگلان در نبردهای مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

 

بر اساس گزارش ارتش رژیم اسرائیل، «تل لحات» نظامی 21 ساله اسرائیلی از کفار سابا، از نیروهای تیپ کماندوی ماگلان بود که در نبردهای مرکز نوار غزه کشته شد. با کشته شدن این نظامی صهیونیستی، ارتش این رژیم به کشته شدن 681 نظامی خود از آغاز جنگ در غزه اعتراف کرده است.

 

این در حالی است که رژیم صهیونیستی به‌شدت سیاست سانسور را درباره تلفات ارتش خود اعمال می‌کند و تلفات بسیار بیشتر از آمار اعلام‌شده از سوی صهیونیست‌ها است.

 

پنج روز پیش گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که رزمندگان این گردان در یک عملیات ترکیبی 10 تن از نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهر غزه به هلاکت رسانده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار