تشدید اختلافات در اسرائیل؛ نتانیاهو به فکر برکناری وزیر جنگ-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تشدید اختلافات در اسرائیل؛ نتانیاهو به فکر برکناری وزیر جنگ

همزمان با ادامه اختلافات داخلی به دلیل ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در غزه، یک رسانه اسرائیلی از تدارک نتانیاهو برای اخراج وزیر جنگ یوآو گالانت خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 11
کد خبر: ۲۴۹۴۳۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ «نخست‌وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو و مشاوران نزدیکش در روزهای اخیر درباره برکناری یوآو گالانت حرف زده‌اند». این خبر را شبکه صهیونیستی «کان نیوز» منتشر کرد.


این رسانه می‌گوید که نتانیاهو «در حال فکر کردن» به کنار زدن وزیر جنگ است. این خبر در حالی منتشر شده که به رغم کشتار حداقل 38 هزار و 295 فلسطینی در 9 ماه اخیر، اهداف اعلامی نتانیاهو برای جنگ غزه محقق نشده است.


گالانت روز گذشته اعلام کرد که با «برت مک‌گورک» فرستاده ویژه آمریکا در امور خاورمیانه درباره فرصت دستیابی به توافق آتش‌بس حرف زد. به گفته او، «فرصت‌های محدودی پیش روی ما قرار داشته و این وظیفه ماست که به یک معامله برای تبادل ربوده‌شدگان برسیم تا آنها را از غزه بازگردانیم».


طبق گزارش کان نیوز، یک جایگزین بالقوه برای گالانت می‌تواند گیدئون سعر باشد که عضو سابق حزب لیکود است و در حال حاضر یکی از نمایندگان اپوزیسیون در پارلمان است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار