سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود

دبیرکل حزب الله لبنان امشب در مراسم عزاداران امام حسین (ع) گفت: پس از سال ۲۰۰۰، یک کمپین قوی در غرب در سطوح فرهنگی، رسانه‌ای و غیره آغاز شد که هر آنچه مربوط به مقاومت بود را مورد هدف قرار داد تا جایی که کلمه جهاد تبدیل به یک کلمه منفی شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۲۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 11
کد خبر: ۲۴۹۴۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛  «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم ششمین شب ماه محرم الحرام در مجتمع سید الشهداء (ع) گفت: پس از سال ۲۰۰۰، یک کمپین قوی در غرب در سطوح فرهنگی، رسانه‌ای و غیره آغاز شد که هر آنچه مربوط به مقاومت بود را مورد هدف قرار داد تا جایی که کلمه جهاد تبدیل به یک کلمه منفی شد.

 

سید نصرالله افزود: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود که ظهور گروه‌های تکفیری که محصول سازمان اطلاعات آمریکا و انگلیس هستند، به این امر کمک کرد.

 

وی تصریح کرد: برای توهین به مقاومت از ادبیات زشت از جمله از اصطلاح «جهاد نکاح» استفاده شد و همه اینها برای دور کردن مردم از مقاومت بود.

 

دبیرکل حزب الله لبنان در پایان این سخنان کوتاه خود تأکید کرد خداوند می خواهد انسان به تعبیر قرآن در دنیا و آخرت زندگی خوبی داشته باشد./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار