انصارالله: سریال جنایات اشغالگران با همدستی آمریکا ادامه دارد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

انصارالله: سریال جنایات اشغالگران با همدستی آمریکا ادامه دارد

جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که سریال جنایات رژیم صهیونیستی و ادامه کشتار و آواره کردن مردم فلسطین با حمایت و پوشش مستقیم آمریکا در سایه کوتاهی و بی اعتنایی جهان ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۳ - ۲۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 13
کد خبر: ۲۴۹۸۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایات نسل کشی وحشیانه از سوی اشغالگران اسرائیلی را که آخرین آن جنایت کشتار در منطقه مواصی خان یونس و جنایت کشتار نمازخانه اردوگاه الشاطی در غرب غزه است، به شدت محکوم می‌کنیم.

این بیانیه افزود سریال جنایات و ادامه کشتار و آواره کردن مردم فلسطین با مشارکت و همدستی مستقیم آمریکا در سایه کوتاهی و بی اعتنایی جهان و آنچه جامعه بین المللی خوانده می‌شود، ادامه دارد.

در این بیانیه آمده است ادعا‌های دروغین اشغالگران مبنی بر هدف قرار دادن فرماندهان مقاومت فلسطین نمی‌تواند بر وحشیانه بودن جنایاتشان سرپوش بگذارد.

انصارالله افزود ما بر همبستگی کامل با ملت فلسطین و مقاومت و حق مشروع آنها در دفاع از خود به شیوه‌های مختلفی که در دسترس است، تاکید می‌کنیم.

این بیانیه آورده است بار دیگر درخواست خود را مبنی بر ضرورت به کارگیری تمام شیوه‌ها برای بازخواست و پیگرد سران رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکاران جنگی مورد تاکید قرار می‌دهیم.

انصارالله خاطر نشان کرد ما آزادگان جهان را به افزایش همبستگی و اتخاذ مواضع قاطع برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در غزه دعوت می‌کنیم./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار