عملیات شهادت طلبانه در الرمله + واکنش جهاد اسلامی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

عملیات شهادت طلبانه در الرمله + واکنش جهاد اسلامی

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات شهادت طلبانه در شهر اشغالی الرمله، پاسخ طبیعی به جنایات مستمری است که رژیم غاصب علیه ملت فلسطین و سرزمین آنها مرتکب می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۲۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 14
کد خبر: ۲۴۹۹۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات ترکیبی قهرمانانه در نزدیکی شهر اشغالی الرمله را تبریک می‌گوییم.

جهاد اسلامی اعلام کرد این عملیات پاسخ طبیعی به جنایات مستمری است که رژیم غاصب علیه ملت و سرزمین ما مرتکب می‌شود.

این جنبش افزود ما تاکید می‌کنیم که ملت ما هرگز لحظه‌ای در پاسخ دادن به جنایات اشغالگران در جای جای فلسطین تردیدی به خود راه نخواهد داد.

جهاد اسلامی ادامه داد جنبش جهاد اسلامی همچنین رحمت و مغفرت الهی را برای شهید قهرمان، محمد شهاب عامل این عملیات موفق ضد صهیونیستی از خداوند متعال مسئلت خواست.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز از یک عملیات ترکیبی (زیرگیری و تیراندازی) مقاومت علیه اشغالگران قدس در شهر رمله واقع در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ خبر دادند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، در این دو عملیات، ابتدا نظامیان صهیونیست با خودرو زیر گرفته شده‌اند و سپس به‌سوی آنها تیراندازی شده است که در این عملیات چهار نظامی رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار