سید حسن نصرالله: اتحاد مسلمانان از نتایج طوفان الاقصی است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سید حسن نصرالله: اتحاد مسلمانان از نتایج طوفان الاقصی است

دبیرکل حزب‌الله لبنان سه‌شنبه شب در سخنانی تاکید کرد که یکی از دستاورد‌های مهم نبرد «طوفان الاقصی» اتحاد میان مسلمانان و کاهش تنش‌های فرقه‌ای بوده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 16
کد خبر: ۲۵۰۱۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود به مناسبت شب عاشورا از حضور مردم در مراسمات تشکر و قدردانی کرد.

طبق گزارش شبکه المنار، وی همچنین از نیرو‌های امنیتی به خاطر حفظ امنیت عزاداران حسینی (ع) تشکر و قدردانی کرد.

سید حسن نصرالله در ادامه به حادثه تیراندازی شب گذشته در مراسم عزاداری سیدالشهدا علیه السلام در «مسقط» پایتخت عمان اشاره کرد و به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و در این باره اضافه کرد: از برکات عملیات طوفان الاقصی و همبستگی جبهه‌های پشتیبانی، آثار بسیار مثبت و کاهش تنش فرقه‌ای است که اطلاعات غربی در دهه برای ان برنامه‌ریزی و روی آن حساب باز کرده بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در این باره افزود: بسیاری در حمایت از غزه شکست خورده‌اند و برخی از این افراد برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود، به احیای مسائل فرقه‌ای، گشودن پرونده‌های قدیمی و دامن زدن به نفرت متوسل می‌شوند.

سید حسن نصرالله ادامه داد: پس از پایان پیروزمندانه نبرد طوفان الاقصی، پرونده‌های اختلافات فرقه‌ای بار دیگر باز می‌شود تا یکی از نتایج مبارک این عملیات که اتحاد مسلمانان در مقابل خطر بزرگ اسرائیل است را از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: ما در حال نبردی هستیم که افق و چشم‌انداز آن روشن است و وعده قرآنی داریم که این رژیم (صهیونیستی) از بین خواهد رفت. نبرد طوفان الاقصی یکی از طولانی‌ترین و بزرگترین نبرد‌هایی است که دشمن به آن اعتراف کرده است و از همه مهمتر اینکه این نبرد، نبرد محور و ملت‌های مقاومت است.

نصرالله اعلام کرد: آنچه از سال ۱۹۴۸ تا کنون در منطقه رخ داده، فساد و استکبار بزرگ صهیونیستی علیه همه ملت‌ها، دولت‌ها و ارتش‌های منطقه بوده است و دشمن صهیونیستی با حمایت غرب تمامی اعراب را تحقیر می‌کند. تا زمانی که این فساد اسرائیل ادامه یابد، وعده عذاب الهی خواهد آمد و این فساد نمی‌تواند ادامه یابد و این تنها موضوع زمان است.

وی در این باره ادامه داد: عذاب الهی علیه اسرائیل قبلاً به دست انسان‌ها بود و مجازات فساد و خودبزرگبینی آن نیز توسط انسان‌ها خواهد بود؛ چراکه معتقدند اسرائیل دشمن و مادر فساد است و این مزیت محور مقاومت است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان اضافه کرد: خداوند به دست افرادی که معتقدند «اسرائیل» یک غده سرطانی است که باید ریشه کن شود، مجازاتی را برای رژیم اشغالگر خواهد فرستاد.
سید حسن نصرالله همچنین گفت: دانشمندان دشمن تخمین می‌زنند که ۷۰ یا ۸۰ سال پس از تأسیس، نابودی رژیم اشغالگر اتفاق می‌افتد و داده‌های طبیعی، تاریخی و اجتماعی آنها حاکی از آن است که این رژیم به مرحله حساسی رسیده است.

وی ادامه داد: نسل‌های کنونی کسانی هستند که مجازات را علیه اسرائیل اجرا می‌کنند و شاخص‌ها حاکی از حضور این نسل‌ها در غزه، کرانه باختری و جبهه‌های پشتیبانی است. این نسل‌های حاضر در غزه و جبهه‌های پشتیبانی، ان‌شاءالله نابودی اسرائیل به دست آنها خواهد بود و اگر مرز‌ها به روی آنها باز می‌شد، می‌دیدیم آنها چگونه وظیفه حمایت از غزه را انجام می‌دادند.

سید حسن نصرالله همچنین خاطرنشان کرد: با حسین (علیه السلام)، با نوه آن حضرت صاحب عصر و زمان، با نماینده واقعی ایشان امام خامنه‌ای و علما و رهبران شهیدمان تجدید بیعت می‌کنیم و در مسیر دستیابی به پیروزی‌ها حرکت می‌کنیم و در این راه نه از مرگ می‌ترسیم و نه باکی از آن داریم.

وی در این باره تاکید کرد: به کسانی که می‌خواهند ما را با مرگ از آمریکا، اسرائیل، غرب و برخی در داخل بترسانند، می‌گوییم ما مردمی هستیم که نه از جنگ می‌ترسیم و نه از آن باکی داریم، زیرا بیشترین چیزی که جنگ می‌تواند به ارمغان بیاورد پیروزی یا شهادت است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین گفت: نبرد طوفان الاقصی آزمونی است که در آن موفق خواهیم شد؛ چراکه ما در نبرد حمایت از مظلومان و آسیب دیدگان هستیم و با توجه به رها شدن غزه توسط جهان و کمبود حامیان و یاوران آن، ما وظیفه خود را رها نکرده‌ایم، می‌جنگیم، شهید و مجروح تقدیم می‌کنیم و با خطرات مواجه می‌شویم./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار