11 شاخصه رهبر انقلاب برای انتخاب کابینه جدید-راهبرد معاصر
زاکانی: با 7 ساله شدن دوره ششم شوراهای شهر مخالف هستم قالیباف: تمام تلاش خود را برای کمک به دولت به کار خواهیم بست یک بام و دوهوای هسته‌ای سالیوان نامزدهای ریاست و دادستانی دیوان محاسبات مشخص شدند 11 شاخصه رهبر انقلاب برای انتخاب کابینه جدید محتمل‌ترین گزینه برای وزارت کشور دولت پزشکیان کیست؟ قالیباف: امروز باید با آن ۵۰درصدی که رأی نداده‌اند حرف بزنیم چرا دیدار نمایندگان بارهبر انقلاب باتاخیر دو ماهه برگزار شد؟ پزشکیان: انتخاب کابینه کار سختی است دولت چهاردهم برای استقرار باید چه فرآیندهایی را طی کند؟ رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان: در مسائل مهم صدای واحد از کشور شنیده شود/مجلس نباید منشاء تشنج در افکار عمومی باشد انتقاد کوچک‌زاده از شورای راهبری انتخاب دولت پزشکیان نمایندگان مجلس به دیدار رهبری رفتند پزشکیان: باید مشکلات مردم را با کمک مجلس حل کنیم قالیباف: سران رژیم صهیونیستی بدانند ابتکار عمل با نیروهای مقاومت است

11 شاخصه رهبر انقلاب برای انتخاب کابینه جدید

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم، 11 شاخصه برای انتخاب مسئولین کشور عنوان کردند و فرمودند: این معیارها باید رعایت بشود. هم رئیس‌جمهور محترم این‌ها را رعایت کنند، هم مجلس رعایت کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۷۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم، 11 شاخصه برای انتخاب مسئولین کشور عنوان کردند و فرمودند: این معیارها باید رعایت بشود. هم رئیس‌جمهور محترم اینها را رعایت کنند، هم مجلس رعایت کند. یعنی یک مسئولیت مشترک شما دارید در انتخاب مسئولین کشور؛ اینها لازم است. به نظر من این مسئولیت بسیار مهمی است. هم بر عهده شماست هم بر عهده رئیس‌جمهور محترم است که این کار را انجام بدهند. ان‌شاءالله یک مجموعه‌ی هیئت وزیران خوبی، کارآمدی، به درد بخوری ،متدینی انقلابی‌ای بیایند سر کار و بتوانند مسائل کشور را پیش ببرند.


1_ امین باشد 
2_ صادق باشد
3_ متدین باشد
4_ از بن دندان به جمهوری اسلامی و نظام اسلامی معتقد باشد
5_ با ایمان باشد
6_ امید به آینده و نگاه مثبت به افق داشته باشد
7_ متشرع باشد
8_ پاک دست و صادق باشد
9_ سابقه سوع‌ نداشته باشد
10_ نگرش ملی داشته باشد و غرق در مسائل سیاسی و جناحی نشوند
11_‌ کار آمد باشد/ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده