بیانیه کمیسیون امنیت ملی در حمایت از مردم غزه-راهبرد معاصر

بیانیه کمیسیون امنیت ملی در حمایت از مردم غزه

 کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: این کمیسیون بر خود فرض می‌داند با رصد تحولات، نسبت به موضع گیری‌های به موقع، قاطع و انقلابی اقدام کند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۸۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از دیدار امروز یکشنبه(۳۱ تیرماه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیانیه‌ای صادر کرد که در این بیانیه آمده است: ملت رشید و قهرمان ایران اسلامی، نمایندگان شما در مجلس امروز توفیق یافتند که با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دیدار کنند و از رهنمودهای معظم له بهره گیرند.

این بیانیه آورده است: تاکیدات ایشان بر نقش آفرینی مجلس به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در تعاملات بین المللی و سیاست جهانی، بیانگر جایگاه رفیع و ویژه مجلس در نظام اسلامی است. 

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن قدردانی از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در این بیانیه تاکید کرد: این کمیسیون بر خود فرض می‌داند با رصد تحولات، نسبت به موضع گیری‌های به موقع، قاطع و انقلابی اقدام نماید. همچنین در خصوص تصویب قوانین متناسب و مورد نیاز گام‌های لازم را بردارد و تمام تلاش خود را بر هم افزایی، همکاری، تقویت جبهه مقاومت و دفاع از ارزشهای والای اسلامی و ارتقاء جایگاه ملت ایران در عرصه بین المللی مصروف دارد.

کمیسیون امنیت ملی مجلس حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه قهرمان و جبهه مقاومت در سطح ملی و بین المللی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر عنوان و خاطرنشان کرد: در مسیر پیش رو با بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمام توان خویش را در این جهت به کار خواهد گرفت و نقش خود را در تحقق آرمان‌های اسلامی و مباره با نظام سلطه و وحشی گری رژیم صهیونیستی با جدیت ایفا خواهد کرد./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده