مجوز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برای استفاده از پهپاد در کرانه باختری-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

مجوز وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برای استفاده از پهپاد در کرانه باختری

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) مجوز استفاده از پهپاد در حملات به کرانه باختری را صادر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۸۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت که «دستوراتی را به فرماندهی مرکزی ارتش اسرائیل برای از بین بردن گروه‌های مسلح در کرانه باختری صادر کردیم.»

وی افزود: ما همچنین به منظور کاهش به خطر افتادن جان نظامیان، ممنوعیت استفاده از پهپاد‌های نظامی در کرانه باختری را لغو کردیم.

گالانت این اظهارات را در جریان دیدار با «آوی بلوط» فرمانده جدید بخش مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی و مسئول حملات به کرانه باختری بیان کرد.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند. / روسیا الیوم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده