ماجرای انتصاب برادرزاده وزیر ارشاد در سازمان غذا و دارو-راهبرد معاصر

ماجرای انتصاب برادرزاده وزیر ارشاد در سازمان غذا و دارو

در پی انتشار خبری مبنی بر "انتصاب دقیقه نودی برادرزاده وزیر فرهنگ در سازمان غذا و دارو" خبرنگار تسنیم ماجرا را از این سازمان پیگیری کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۱۰۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی انتشار خبری مبنی بر "انتصاب دقیقه نودی برادرزاده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سازمان غذا و دارو" خبرنگار تسنیم ماجرا را از این سازمان پیگیری کرد.

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار خبرنگار تسنیم قرار گرفته، سجاد اسماعیلی از سال ۱۳۹۹ به عنوان گروه مشاوران مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل در سازمان غذا و دارو فعالیت داشته است. او دارای مدرک دکتری عمومی داروسازی بوده و متخصص رشته اقتصاد و مدیریت دارو است.

در دی ماه ۱۴۰۰ با حکم بهرام دارایی؛ رئیس سابق سازمان غذا و دارو به عنوان مشاور امور رسانه‌ای رئیس سازمان منصوب شده است و به مدت ۲.۵ سال مسئولیت سازماندهی امور اطلاع‌رسانی و رسانه را بر عهده داشته است.

در تاریخ ۱۶ تیر پس از فعالیت ۹ ماهه در حوزه زنجیره تامین شیرخشک، به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل منصوب شده است.

معاونت برنامه‌ریزی این اداره کل که اسماعیلی منصوب شده است، از مهر سال گذشته بدون معاون بوده است و وی از مشاور رئیس سازمان به معاونت یک اداره کل منصوب شده است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار