دام پلیس برای عاملان نزاع جمعی در مقابل دادسرای شهر ری-راهبرد معاصر

دام پلیس برای عاملان نزاع جمعی در مقابل دادسرای شهر ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری و نزاع دسته جمعی در مقابل دادسرای شهر ری، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۱۰۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این پرونده گفت: به دنبال وقوع یک فقره درگیری و نزاع دسته جمعی با سلاح سرد در مقابل دادسرای شهر ری، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستورکار عوامل عملیات سازمان اطلاعات انتظامی شهرستان ری قرار گرفت. با حضور ماموران در محل حادثه و تحقیقات میدانی مشخص شد که درگیری میان دو خانواده با اختلافات شخصی و قبلی صورت گرفته و آنان با استقاده از سلاح سرد از نوع چاقو و قمه باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و مراجعین دادسرای شهرری شده‌اند.

وی با بیان اینکه تحقیقات فنی و تخصصی برای شناسایی و دستگیری عاملان این نزاع آغاز شد، گفت: چند ساعت بعد ماموران پلیس با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی هویت و محل اختفاء متهمان را در محدوده محله سیزده آبان مورد شناسایی قرار دادند. بلافاصله نیز هماهنگی با مراجع قضائی انجام و مجوز‌های انجام عملیات دریافت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه ماموران محا اختفاء این افراد در چندین نقطه را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: در ادامه با اجرای چند عملیات جداگانه و همزمان پلیسی این افراد دستگیر شدند. در جریان یکی ازاین ماموریت‌ها نیز یکی از متهمان برای فرار از دست ماموران با سلاح سرد به سمت آنان حمله ور شده که با شلیک تیر هوایی این فرد نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

طرهانی با بیان اینکه در مجموع ۵ تن در جریان این عملیات‌ها دستگیر شدند، گفت: متهمان تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن ضمن اعتراف به جرم خود، مدعی شدند که مشکلات شخصی سبب وقوع این درگیری شده است.

وی از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز همچنان از سوی ماموران پلیس در حال انجام است. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده