دهن‌کجی مکرون به قتل‌عام مردم غزه با خوش آمدگویی به تیم اسرائیل-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

دهن‌کجی مکرون به قتل‌عام مردم غزه با خوش آمدگویی به تیم اسرائیل

رئیس‌جمهور فرانسه تاکید کرد قصد ندارند اسرائیل را از شرکت در بازی‌های المپیک منع کنند و در پیامی ورود آنان به پاریس را خوش‌آمد گفت.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۳۲۷

به گزارش راهبرذ معاصر، امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه با رد درخواست برخی از نمایندگان چپ‌گرای فرانسوی و کمیته المپیک فلسطین برای حذف ورزشکاران رژیم صهیونیستی از المپیک پاریس، اعلام کرد او به ورزشکاران صهیونیست در المپیک پاریس خوش‌آمد می‌گوید.

 

براساس گزارش النشره، مکرون در مصاحبه با شبکه فرانس ۲ افزود: ورزشکاران اسرائیلی در کشور ما استقبال می‌شوند. آنها باید بتوانند با رنگ‌های خود در مسابقات شرکت کنند، زیرا جنبش المپیک چنین تصمیمی گرفت.

 

او ادامه داد: تمام کسانی را که در مسیر این ورزشکاران خطر ایجاد می‌کنند و تلویحا آنها را تهدید می‌کنند به شدیدترین شکل ممکن محکوم می‌کنم.

 

رئیس‌جمهور فرانسه برای توجیه استقبال از جنایتکاران رژیم صهیونیستی گفت که معتقد است اسرائیل حق دفاع از خود را دارد، اما ادامه بمباران نوار غزه غیرقابل قبول است.

 

بازی‌های المپیک تابستانی ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در فرانسه برگزار می‌شود. در همین راستا گابریل آتال، وزیر کشور فرانسه پیش تر اعلام کرده بود که از ورزشکاران رژیم صهیونیستی در طول بازی‌های المپیک پاریس به صورت شبانه‌روز محافظت می‌شود.

 

پیشتر کمیته المپیک فلسطین اعلام کرد که نامه‌ای به توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) ارسال کرده و از او خواسته است رژیم صهیونیستی را از حضور در مسابقات بین‌المللی منع کند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده