هشدار مسئولان صهیونیست نسبت به ورود اسرائیل به جنگ با حزب‌الله لبنان-راهبرد معاصر
روز ۲۹۴ طوفان‌الاقصی| هلاکت ۶۸۸ نظامی اسرائیل در جنگ غزه مأموریت سفیر انگلیس در ایران به پایان رسید واکنش ایران به بیانیه نماینده گوترش درباره یمن هشدار مسئولان صهیونیست نسبت به ورود اسرائیل به جنگ با حزب‌الله لبنان شهادت یکی از رهبران اسیر حماس در زندان‌های رژیم صهیونیستی حزب‌الله بار دیگر جنگنده‌های اسرائیلی را فراری داد کامالا هریس: تعهد من به امنیت اسرائیل تزلزل‌ناپذیر است انفجار در پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق عقب‌نشینی کاخ سفید از ادعای نتانیاهو درباره ایران واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد

هشدار مسئولان صهیونیست نسبت به ورود اسرائیل به جنگ با حزب‌الله لبنان

یک مسئول صهیونیست نسبت به گسترش جنگ با حزب الله لبنان هشدار داد و تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نباید وارد جنگ سوم لبنان شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 26
کد خبر: ۲۵۱۶۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ عران عتسیون، معاون سابق رئیس مرکز امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با کانال ۱۳ تلویزیون این رژیم گفت: اسرائیل نباید وارد جنگ سوم لبنان شود. توافقی که آتش بس در غزه را محقق خواهد کرد به درگیری‌ها در شمال اسرائیل نیز پایان خواهد داد. اسرائیل و حزب الله خواهان جنگی فراگیر نیستند اما در مراحل مشخصی به درگیری فراگیر نزدیک می‌شوند. گاهی حزب‌الله حملات خود را تشدید کرده و تسلیحات پیشرفته را وارد نبرد می‌کند و اهداف جدیدی را مورد حمله قرار می‌دهد. همچنین می‌گوید که زیرساخت استراتژیک در خلیج حیفا را در بانک اهداف خود قرار خواهد داد.

 

در این راستا ورود پهپاد هدهد حزب‌الله لبنان به پایگاه رامات دافید که تنها پایگاه هوایی ارتش رژیم اشغالگر در شمال اراضی اشغالی است همچنان ذهن صهیونیست‌ها را مشغول کرده است.

 

روعی شارون، تحلیلگر امور نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی به شبکه کان گفت: این بار یک پهپاد تا عمق ۵۰ کیلومتری نفوذ کرد و این یک مسئله نگران کننده است. ما عملا شاهد پیشرفت تصاعدی توانمندی‌های حزب‌الله لبنان هستیم. منطقه مرزی به میدان آموزشی حزب الله لبنان چه به واسطه توپوگرافی و چه به واسطه تکنولوژی پهپادها تبدیل شده است.

 

در سایه پیشرفت توانایی‌های نظامی حزب الله لبنان مسئولان صهیونیست نسبت به گسترش جنگ کشتار می‌دهند و تاکید می‌کنند که چنین امری عواقبی بزرگ و پیامدهایی وخیم برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

 

حزب الله لبنان از زمان آغاز جنگ غزه در حمایت از مردم و مقاومت در غزه، پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی را هدف قرار داده است.

 

این مسئله منجر به نگرانی شدید صهیونیست‌ها شده است. اخیرا پهپاد هدهد حزب‌الله لبنان توانست به عکسبرداری از مناطق حساس در حیفا واقع در شمال اراضی اشغالی بپردازد./ ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده