حمله حزب الله لبنان به محل استقرار نظامیان اسرائیلی-راهبرد معاصر

حمله حزب الله لبنان به محل استقرار نظامیان اسرائیلی

مقاومت لبنان امروز (یکشنبه) در راستای حمایت از مردم فلسطین و در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان محل استقرار نظامیان اسرائیلی را هدف حمله قرار داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 28
کد خبر: ۲۵۲۰۴۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و در راستای پشتیبانی از مقاومت شجاعانه آن و در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی به روستا‌های جنوبی لبنان و منازل امن، رزمندگان مقاومت امروز (یکشنبه) مواضع نظامیان دشمن صهیونیستی در شهرک المناره را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

در بیانیه مقاومت لبنان آمده است که این حملات مستقیما به اهداف اصابت کردند و منجر به آتش گرفتن مکان و زخمی شدن افراد حاضر در آن شد.

از زمان آغاز جنگ غزه مرز‌های جنوبی لبنان و شمال فلسطین اشغالی صحنه تبادل آتش میان نیرو‌های مقاومت لبنان و رژیم صهیونیستی است. حملات لبنان به جبهه شمالی فلسطین اشغالی در راستای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و در پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه غزه است. مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده است که این حملات متوقف نخواهد شد مگر آنکه آتش‌بس در غزه برقرار و محاصره غزه شکسته شود. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده