این ۲ سریال جایگزین مختارنامه شدند + جزئیات و عکس-راهبرد معاصر

این ۲ سریال جایگزین مختارنامه شدند + جزئیات و عکس

شبکه آی فیلم بزودی دو سریال «از سرنوشت» و «نبردی دیگر» را جایگزین سریال‌های درحال پخش «مختارنامه» و «پشت بام تهران» می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 29
کد خبر: ۲۵۲۲۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» بزودی جایگزین سریال «مختارنامه» می‌شود.

آخرین قسمت سریال «مختارنامه» دوشنبه، ۱۵ مرداد پخش و مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از سه شنبه، ۱۶ مرداد جایگزین خواهد شد.

«از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان محصول سال ۹۸ است. این سریال روایتگر ماجرای زنی به نام مه‌لقاست که به تازگی از زندان آزاد شده و به دنبال فرزندش سهراب می‌گردد. مه‌لقا شوهر سابقش (منصور) که پدر سهراب است را پیدا می‌کند و به مرور زمان با همسر منصور (مینا) دوست می‌شود و مینا هم در کنار مه لقا سعی در پیدا کردن سهراب می‌کند، اما زندگی به مه‌لقا فرصت نمی‌دهد و او می‌میرد...

این ۲ سریال جایگزین مختارنامه شدند + جزئیات و عکس

پوریا پورسرخ، فریبا نادری، لیلا بلوکات، حسین پاکدل، مجید واشقانی، حبیب دهقان نسب، مائده طهماسبی، کامران تفتی، مهدی صبایی، میترا رفیع و فاطیما بهارمست از جمله بازیگران این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» از سه شنبه، ۱۶ مرداد هر شب ساعت ۲۲ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعات ۶ بامداد و ۱۴ روز بعد بازپخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» هم جایگزین سریال «پشت بام تهران» می‌شود.

شنبه، ۱۳ مرداد آخرین قسمت از سریال «پشت بام تهران» پخش و از یکشنبه، ۱۴ مرداد مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» جایگزین خواهد شد. این سریال به کارگردانی عبدالله باکیده محصول سال ۱۳۷۴ است.

این ۲ سریال جایگزین مختارنامه شدند + جزئیات و عکس

خلاصه داستان این سریال درباره گروهی از رزمندگان ایرانی است که به اسارت نیرو‌های بعث عراق در می‌آیند و به اردوگاهی منتقل می‌شوند که فرماندهٔ خشن و سختگیری ملقب به «مشعل» (با بازی اکبر سنگی) آن را اداره می‌کند. مشعل یکی از افسران استخبارات حزب بعث عراق بوده و حالا سخت به دنبال «حاج‌رسول رستگاری» می‌گردد، چرا که «حاج‌رسول» که خود از فرماندهان ایرانی است، در «عملیات چزابه» نصفِ صورتِ مشعل را با آرپی‌جی سوزانده است و او حالا به دنبال انتقام است.

مجموعه تلویزیونی «نبردی دیگر» از یکشنبه، ۱۴ مرداد هر روز ساعت ۱۹ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعات ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد بازپخش خواهد شد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار