حماس و القسام شهادت «فواد شکر» را به حزب‌الله تسلیت گفتند-راهبرد معاصر

حماس و القسام شهادت «فواد شکر» را به حزب‌الله تسلیت گفتند

جنبش حماس و گردان‌های عزالدین القسام شهادت «فواد شکر» فرمانده بزرگ حزب‌الله را به مقاومت اسلامی لبنان تسلیت گفته و تاکید کردند این جنایات خائنانه اشغالگران مانع از ادامه راه مقاومت در حمایت از فلسطین نخواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 01
کد خبر: ۲۵۲۷۶۹

به گزارش راهبرد معاصر، در پی شهادت «فواد شکر» ملقب به «حاج محسن» از فرماندهان بزرگ نظامی حزب الله لبنان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بیروت، جنبش حماس فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت این فرمانده بزرگ را به رزمندگان مقاومت اسلامی در لبنان تسلیت گفت.

 

در بیانیه حماس به این منظور آمده است: شهادت برادر مجاهدمان، فواد شکر، فرمانده بزرگ جهادی لبنان را به برادرانمان در حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان تسلیت می‌گوییم.

 

حماس افزود: این جنایت‌های خائنانه صهیونیست‌ها برای منصرف کردن نیروهای مقاومت از ادامه جهاد و حمایت از مردم فلسطین، نتیجه نخواهد داشت و موفق نمی‌شود.

 

جنبش حماس همچنین نقش این فرمانده بزرگ شهید در تقویت جبهه مقاومت ضد اشغالگری و همچنین حمایت و پشتیبانی از ملت و مقاومت فلسطین در نبرد طوفان الاقصی را ستود.

 

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نیز به نوبه خود در بیانیه‌ای شهادت این فرمانده بزرگ حزب الله را تسلیت گفته و تاکید کرد: ما با افتخار، عزت، غرور و اعتماد به یاری خداوند و پیروزی که بسیار نزدیک است، در سوگ برادر بزرگمان فواد علی شکر نشسته‌ایم که در راه قدس به شهادت رسید.

 

القسام همچنین از نقش محوری این شهید در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در نبرد طوفان الاقصی و نقش اصلی وی در ساختن جبهه مقاومت ضد اشغالگران صهیونیست طی سالیان متمادی قدردانی کرد.

 

شب گذشته خبرنگار تسنیم در بیروت گزارش داد که فواد شکر، معروف به حاج محسن از فرماندهان بزرگ نظامی حزب الله لبنان که در پی حمله تروریستی صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت زخمی شده بود، به شهادت رسید.

 

علیرغم حمله سنگین صهیونیست‌ها به ساختمانی که شهید فواد شکر در آن حضور داشت، اما این فرمانده حزب الله در حمله اولیه شهید نشد، با این حال در پی جراحات وارده، به لقاءالله پیوست.

 

حزب‌الله لبنان هم با صدور بیانیه‌ای رسمی خبر شهادت مجاهد شهید «فواد شکر» را تائید کرد.

 

حزب‌الله در این بیانیه با اشاره به نقش برجسته فواد شکر در جهاد علیه رژیم صهیونیستی و دفاع از آرمان فلسطین تصریح کرد که اقدام رژیم صهیونیستی جنایتی بزرگ است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار